همکاری دانشجویان فنی‌وحرفه‌ای با عنوان کار دانشجویی

سرپرست دانشگاه فنی و حرفه ای گفت: ۴ هزار نفر از دانشجویان این دانشگاه در طرح سجا مشارکت کرده و ۴ و نیم میلیارد تومان از محل تولیدات دانشجویی صرفه جویی شده است .

به گزارش ایسکانیوز به نقل از مهر، ناصر شمس با اشاره به طرح سجا (سفیران جوان اقتصاد مقاومتی) در سراسر کشور گفت: در دانشگاه فنی و حرفه ای دانشجویان و فارغ التحصلان ما پنجه های کارآمد بوده و بسیار توانمند هستند.

وی ادامه داد: بالای ۷۰ درصد فارغ التحصیلان ما جذب بازار کار می شوند، برهمین اساس در مجموعه خودمان حرکتی انجام شد تا بستر را برای این دانشجویان آماده کرده و از مجموعه و توانمندی خودمان استفاده کنیم، برهمین اساس طرح سجا (سفیران جوان اقتصاد مقاومتی) عملیاتی شد.

سرپرست دانشگاه فنی و حرفه ای افزود: براساس این طرح، دانشجویان مراکز سطح کشور در غالب کار دانشجویی شاغل می شوند و هدف از این طرح نیز اجرایی کردن اقتصاد مقاومتی و اشتغال است.

سرپرست دانشگاه فنی و حرفه ای افزود: برهمین اساس سایتی طراحی شده و دانشجویان به همکاری دعوت می شوند، دانشجویان برای مشارکت در این طرح به نزدیک ترین واحد مراجعه و ثبت نام کرده و مشغول فعالیت می شوند.

وی افزود: این طرح از ۲۵ تیرماه شروع شده تا ۲۵ شهریور ماه ادامه دارد و بیش از ۴ هزار نفر از دانشجویان مشغول به کار شدند.

شمس افزود: بهسازی فضای آموزشی، تجهیز خوابگاه ها، کاشیکاری گلکاری، ساخت تجهیزات کارگاهی و آزمایشگاهی برای دانشگاه ها و دستگاه های فنی کشور، طراحی اجرای دکوراسیون، تعمیرات و تاسیسات خوابگاهی و دوخت و طراحی لباس فرم، برخی از فعالیت هایی است که دانشجویان انجام می دهند.

سرپرست دانشگاه فنی و حرفه ای افزود: این طرح ادامه دار خواهد بود و باعث شده ۴ و نیم میلیارد تومان از محل تولیدات دانشجویان صرفه جویی انجام شود.

کد خبر: 827188

وب گردی

وب گردی