کمالوند: رابطه صمیمانه‌ای با کرار دارم/ توقع ما از شهر جم این است که امکاناتش در حد لیگ برتر باشد

سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان گفت: توقع ما از شهر جم این است که وقتی در لیگ برتر تیم دارد، امکاناتش هم در حد آن باشد.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی ایسکانیوز، فراز کمالوند در نشست خبری پیش از بازی پارس جنوبی جم - صنعت نفت آبادان، اظهار داشت: کرار جاسم جزو بازیکنان خوب ماست و کمال رضایت را از او داریم. ما رابطه خوب و صمیمانه‌ای با یکدیگر داریم. کرار جزو نفرات تأثیرگذار ما در دیدارهای اخیر بوده و امیدوارم این روند خوب خود را ادامه بدهد.

وی در ادامه با سؤال خبرنگاری مواجه شد که از او پرسید: «سال گذشته در دیدار صنعت نفت - پرسپولیس حواشی زیادی رخ داد، چه نظری در مورد آن اتفاقات دارید؟» در این لحظه کمالوند با تعجب گفت: پرسپولیس؟! من فقط سه بازی است که هدایت صنعت نفت را بر عهده گرفته‌ام و نمی‌توانم راجع‌به فصل گذشته اظهارنظر کنم. اگر درباره این فصل سؤالی دارید بفرمایید، من در خدمت‌تان هستم.

سرمربی تیم صنعت نفت آبادان به تمجید از رقیب فردای تیمش پرداخت و یادآور شد: پارس جنوبی از نفرات خوب و جوانی بهره می‌برد. در رأس کادر فنی این تیم، مهدی تارتار حضور دارد که یکی از دوستان خوب من است. بچه‌های ما هم بی‌تجربه نیستند و سابقه بازی در تیم‌های بزرگی را دارند. امیدوارم فردا دو تیم بازی جذابی ارائه بدهند. ما هم تیم پارس جنوبی را آنالیز کرده و با نقاط ضعف و قوت‌شان آشنا هستیم.

کمالوند درباره غایبان صنعت نفت برای دیدار مقابل پارس جنوبی گفت: محروم که نداریم. فقط دو بازیکن‌مان مشکل دارند که کادر پزشکی روی آنها کار می‌کند. وضعیت نهایی این دو بازیکن فردا مشخص می‌شود.

وی که بار دیگر با سؤال خبرنگاری مبنی بر شناختش از تیم پارس جنوبی مواجه شده بود، تصریح کرد: این را که در سؤال قبلی گفتم. پارس جنوبی تیم جوانی است، اما ما هم با بازی‌های آنها آشنا هستیم. امیدواریم که فردا بازی خوبی را ارائه بدهیم و تیمی که لیاقتش را داشته باشد، برنده شود.

سرمربی تیم صنعت نفت درباره هواداران پارس جنوبی تصریح کرد: خیلی خوشحالم که پارس جنوبی این همه هوادار دارد. هوادار نمک فوتبال است. پارس جنوبی باید به هواداران خود ببالد.

کمالوند در پاسخ به سؤال یکی از خبرنگاران مبنی بر اینکه «امکانات شهر جم را چطور ارزیابی می‌کنید؟»، گفت: من نمی‌توانم دروغ بگویم. امکانات شهر جم ضعیف است. توقع ما از شهر جم این است که وقتی در لیگ برتر تیم دارد، امکاناتش هم در حد لیگ برتر باشد. حالا به نظرم هر چقدر بیشتر جلو برویم و جمی‌ها با شرایط لیگ برتر بیشتر آشنا می‌شوند، شرایط‌شان هم بهتر خواهد شد.

وی با بیان اینکه تیمش می‌خواهد فردا زمین بازی را با دست پر ترک کند، تصریح کرد: فوتبال قابل‌ پیش‌بینی نیست و جذابیت آن هم به همین دلیل است. چیزی که من می‌توان بگویم این است که ما به دنبال سه امتیاز هستیم. ما بازیکنانی دارند که می‌توانند در هر لحظه از بازی، نتیجه را عوض کنند.

سرمربی تیم صنعت نفت در خصوص رنگ پیراهن این تیم در دیدار مقابل پارس جنوبی، اظهار داشت: ما تابع مقررات هستیم. پارس جنوبی میزبان است و لباسی که بخواهد را می‌تواند بپوشد. اگر آنها بخواهند از پیراهن‌های اصلی و زرد زنگ خود استفاده کنند، ما پیراهن دوم خود را که آبی است، می‌پوشیم.

601

کد خبر: 827212

وب گردی

وب گردی