مدیرعامل هواپیمایی زاگرس: من بازداشت نشده ام/به درخواست رئیس سازمان هواپیمایی پرواز را لغو نکردم

ساعاتی پیش یکی از خبرگزاری های رسمی کشور خبری مبنی بر بازداشت مدیر عامل شرکت هواپیمایی زاگرس منتشر کرد.

صدیق مدیر عامل شرکت هواپیمایی زاگرس ضمن شفاف سازی خبر یکی از خبرگزاری های رسمی کشور در گفتگوی اختصاصی به خبرنگار ایسکانیوز گفت: رئیس ایستگاه شرکت هواپیمایی زاگرس مشهد بازداشت شده و من بازداشت نشده ام.

صدیق ادامه داد: ماجرای بازداشت رئیس ایستگاه شرکت هواپیمایی زاگرس مشهد به چند روز قبل باز می گردد که همکار ما را به اتهام کلاهبرداری احضار کردند.

مدیرعامل شرکت هواپیمایی زاگرس گفت: چند روز قبل از طرف بازپرس محترم شعبه ی 410 ناحیه ی 4 مشهد احضاریه ای برای ریئس ایستگاه شرکت هواپیمایی زاگرس در مشهد فرستاده شد و او را بعنوان کلاهبردار احضار کردند.

صدیق افزود: امروز به دلایل شکایت و اعتراض مسافران، تاخیر در پروازها و مکرر بودن این تاخیر ها ریئس ایستگاه مشهد را بازداشت و 50 میلیون وثیقه برای آزادی او مطالبه شد.

او ادامه داد که ما وکیلمان را فرستادیم که مبلغ وثیقه را بگذارد و همکارمان را آزاد کند. اما وقتی برای آزادی کارمندمان اقدام کردیم فرد کشیک به وکیل ما گفت پرونده نیست و بازپرس، پرونده را با خودش برده است!

مدیر عامل شرکت هواپیمایی زاگرس خاطر نشان کرد که اگر مسافرها از ما شکایت دارند به ما می گفتند که این افراد با این مشخصات شکایت دارند تا ما هم طبق مقررات عمل می کردیم و از این رو معتقدیم ما جرمی مرتکب نشده ایم.

مدیر عامل هواپیمایی زاگرس گفت: تمام پرسنل ما در مشهد به من پیام فرستادند که ما دستمان به کار نمی آید و نمی توانیم کار کنیم. وقتی رفیق مظلوم ما را به زندان انداخته اند با چه نیرویی کار کنیم.

او افزود: من به عابدزاده رئیس سازمان هواپیمایی کشور زنگ زدم و گفتم که می خواهم پرواز مشهد را کنسل کنم چون با جوی که راه افتاده هر لحظه امکان دارد سانحه رخ دهد اما او خواهش کرد که به حرمت بقیه ی مسافران این کار را نکنم و ما نمی دانیم اگر در این شرایط سانحه ای رخ دهد چه کسی مقصر است.

403

کد خبر: 827238

وب گردی

وب گردی