ثبت نام دانشگاه آزاد تمدید نمی‌شود

رئیس مرکز سنجش و آموزش دانشگاه آزاد با اشاره به تمدید نشدن ثبت نام دانشگاه به توضیحاتی درباره آمار داوطلبان تا امروز اشاره کرد.

به گزارش ایسکانیور امیررضا شاهانی سرپرست مرکز سنجش و آموزش دانشگاه آزاد اسلامی در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان؛ در خصوص روند ثبت نام داوطلبان برای رشته‌های این دانشگاه اظهار کرد: طبق آخرین آمار تا ساعت 8:30 امروز در رشته‌های با آزمون که از طریق آزمون سراسری این فرصت محقق شده تعداد 163 هزار و 313 نفر ثبت نام کردند.

وی با اشاره به اینکه در رشته بدون آزمون مقطع کاردانی 11 هزار نفر ثبت نام کردند، افزود: ثبت نام رشته‌های بدون آزمون مقطع کارشناسی قریب به 61 هزار نفر بوده است و در روند پذیرش‌ها 96 درصد ظرفیت از طریق رشته بدون آزمون است.

سرپرست مرکز سنجش و آموزش دانشگاه آزاد اسلامی در مورد توزیع افراد در رشته‌های مختلف بیان کرد: تمامی رشته‌های با آزمون دانشگاه جز رشته های پرطرفدار بوده و در رشته‌های تحصیلی بدون آزمون برخی رشته‌ها داوطلبان بیشتری را به خود اختصاص می‌دهند.

شاهانی در مورد روند تمدید مهلت ثبت نام دانشگاه گفت: به هیچ وجه زمان ثبت نام تمدید نشده و داوطلبان فقط تا ساعت 24 امروز 26 مرداد ماه فرصت دارند.

کد خبر: 827337

وب گردی

وب گردی