همبستگی و همدلی خانواده بزرگ دانشگاه آزاد اسلامی مثال زدنی است/ قول مساعدت برای بازگشت به کار مادر ساشا

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی در گفتگوی تلفنی با مادر ساشا آقاجانی پور یکی از کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی ضمن تبریک آزادی فرزندش، همبستگی خانواده بزرگ دانشگاه آزاد اسلامی را ستود.


به گزارش ایسکانیوز، دکتر فرهاد رهبر طی تماس تلفنی با مادر ساشا آقاجانی پور زندانی محکوم به اعدام ضمن تبریک به وی همدلی و همبستگی خانواده بزرگ دانشگاه آزاد اسلامی را مثال زدنی توصیف کرد و افزود: این همبستگی علاوه بر اینکه اقتدار خانواده بزرگ دانشگاه آزاد اسلامی در گره گشایی از مشکلات اعضای این خانواده را نشان داد، ثابت کرد این خانواده بزرگ در پیشبرد اهداف مهم دانشگاه مصمم و جدی است.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی با بیان اینکه امروز برای همه ما افتخار است که در چنین خانواده همدل و همزبانی کار و فعالیت می کنیم، اضافه کرد: برای ساشا از صمیم قلب آرزوی توفیقات روز افزون در این زندگی دوباره می نمایم.

دکتر فرهاد رهبر در این مکالمه تلفنی از خانواده خانم محمدی دعوت کرد به همراه ساشا در اولین سفر خود مهمان دانشگاه در مشهد مقدس باشند تا انشالله این سفر روحانی مشقت های سالهای گذشته را بزداید.

دکتر رهبر همچنین ضمن طلب مغفرت برای فرد مقتول افزود: انشالله روح مقتول مرحوم نیز شاد باشد و از خانواده شریف ایشان به خاطر اعلام رضایت تشکر می نماییم.

وی همچنین در پاسخ به درخواست بازگشت به کار خانم صغری محمدی که برای تامین هزینه های جلب رضایت مجبور به باز خرید خود از دانشگاه آزاد اسلامی واحد لاهیجان شده است قول هرگونه مساعدت را داد.

خانم محمدی مادر ساشا نیز در این گفتگوی تلفنی ضمن تقدیر و تشکر از دکتر رهبر گفت: امیدواریم هر چه زودتر توفیق دیدار با حضرت عالی را پیدا کنیم.

گفتنی است ساشا آقاجانی پور فرزند خانم صغری محمدی از کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی واحد لاهیجان که در سن ۱۷ سالگی مرتکب قتل شده بود در آستانه اجرای حکم اعدام در ۲۹ سالگی طی گلریزانی که توسط همکاران دانشگاه آزاد اسلامی در سراسر کشور در شبکه های اجتماعی صورت گرفت از خانواده مقتول جلب رضایت صورت گرفت. در این گلریزان طی کمتر از چند روز مبلغ ۴ میلیارد ریال به همراه مبلغی که خانواده مهیا کرده بودند جمع آوری شد.

همچنین دکتر فرهاد رهبر رییس دانشگاه آزاد اسلامی در پیامی به خانم صغری محمدی مادر ساشا آقاجانی همدلی خانواده بزرگ دانشگاه را تبریک گفتند.

متن این پیام به شرح زیر است.

سرکار خانم محمدی همکار محترم دانشگاه آراد اسلامی
سلام
این همدلی خانواده بزرگ دانشگاه آزاد اسلامی بایکی از همکارانشان نشان از بزرگی و عزت نفس و جوانمردی تک تک اعضای این خانواده است وحرکتی بسیار افتخار آفرین و قابل تقدیر است و نمایش نمادین اتحاد که حاصلش تبلور اقتدارجمعی برای تمای مشکلات محسوب میگردد
به شماهم تبریک عرض میکنم از جهت اینکه اثبات کرده‌اید، جزء این جمع متحد هستید. ان‌شاالله همواره همه عزیزان با محبت و همدلی،استوار و یکپارچه دست دردست هم برای اعتلای دانشگاه ازاد اسلامی تلاش مضاعف خواهند داشت
متشکرم
رهبر

کد خبر: 827353

وب گردی

وب گردی