کمالوند: بیرون رفتن شیمبا از بازی فشار زیادی به ما آورد

سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت گفت: تماشاگران جمی جو خوبی در ورزشگاه ایجاد کرده بودند و کوچک‌ترین اهانتی در این شهر به ما نشد.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی ایسکانیوز، فراز کمالوند پس از شکست 2 بر یک تیمش در خانه پارس جنوبی گفت: در جریان بازی مجبور به انجام تعویض‌های اجباری شدیم و همین مسئله کار دفاعی ما را دچار مشکل کرد. نفرات جایگزین نتوانستند خط حمله پارس جنوبی را کنترل کنند و مهاجمان حریف خیلی خوب کار کردند. صنعت نفت بازیکنان کمی دارد و بیرون رفتن شیمبا به ضرر ما تمام شد. ضمن اینکه عبدالله‌زاده نیز در همان بدو ورود دچار آسیب‌دیدگی شد. علاوه بر این تعجب می‌کنم که چرا این بازیکن در دو بازی بیرون از خانه ما آنقدر دچار اشتباه می‌شود. نمی‌خواهم شکست را گردن بازیکنی بیندازم، اما باید علت این موضوع را بررسی کنیم.

وی درباره داوری دیدار پارس جنوبی - صنعت نفت آبادان نیز تصریح کرد: نمی‌خواهم در مورد داوری صحبت کنم و اظهارنظر در این مورد را بر عهده کارشناسان می‌گذاریم.

سرمربی تیم صنعت نفت در مورد اینکه تیمش در فصل نقل و انتقالات بازیکنان زیادی را جذب کرده است، خاطرنشان کرد: این صنعت نفت فصل گذشته 25 بازیکن داشت، اما امسال 15 بازیکن را در اختیار داریم. ما به جای کمیت، کیفیت را در دستور کارمان قرار داده‌ایم.

کمالوند در واکنش به سؤال خبرنگاری که چرا بازیکنان تیم صنعت نفت بعد از زدن گل اول خود را به زمین می‌انداختند و این کار آنان یادآور دیدار ایران - بحرین بود، گفت: من هم اتفاقاً بعد از گل دوم پارس جنوبی یاد بازی ایران و بحرین افتادم. شما دیدید بازیکنان ما زمانی که به زمین می‌خوردند، مصدوم بودند. به طور کلی شاگردانم امروز باغیرت بازی کردند، اما بدشانسی آوردیم. تماشاگران جمی نیز جو خوبی ایجاد کرده بودند و کوچک‌ترین اهانتی به ما نشد.

601

کد خبر: 827452

وب گردی

وب گردی