پیروزی بلندقامتان ایرانی مقابل برزیل

تیم والیبال زیر ۲۳ سال ایران توانست در آخرین دیدار دوستانه خود برزیل را شکست دهد.

به گزارش ایسکانیوز و به نقل از سایت فدراسیون والیبال، شاگردان سیچلو در آخرین جلسه تمرینی خود از ساعت 9 شب به وقت محلی و 23:30 به وقت تهران رو در روی برزیل قرار گرفتند و با نتیجه 4 بر یک موفق شدند قهرمان امیدهای جهان در سال 2013 را شکست بدهند. دو بازیکن افسانه‌ای برزیل، جیوانی و اندرسون حالا به عنوان سرمربی و مربی هدایت این تیم پر قدرت را بر عهده دارند.

با هماهنگی هایی که دو تیم از قبل انجام داده بودند در آخرین روز تمرینی ترجیح دادند بازی تدارکاتی انجام دهند تا دو تیم به خوبی محک بخورند. ایران در ست‌های اول، دوم، سوم و پنجم موفق شد برزیل را شکست دهد و تنها در ست چهارم نتیجه را واگذار کرد.

برزیلی‌ها با تمام قوا پا به این تورنمنت گذاشتند و یک بازیکن از تیم ملی بزرگسالان هم در ترکیب دارند. داگلاس سوزا که همراه برزیل به قهرمانی المپیک نیز رسیده بود در ترکیب این تیم حضور داشت اما نتوانست از شکست هم تیمی های خود جلوگیری کند.

بازیکنان ایران پس از این دیدار به ریکاوری و سپس استراحت پرداختند تا برای اولین دیدار مقابل آرژانتین آماده شوند.

مسابقات قهرمانی زیر 23 سال جهان از روز 27 مرداد ماه جاری به میزبانی مصر آغاز می‌شود و روز سوم شهریور ماه به پایان خواهد رسید. تیم ایران در گروه B با تیم های روسیه، ترکیه، چین، الجزایر و آرژانتین هم گروه خواهد بود.

٦٠٠

کد خبر: 827528

وب گردی

وب گردی