نماد نظام سلطه و استکبار ، آمریکایی‌های جنایتکار و رژیم صهیونیستی هستند

فرمانده سپاه قائم آل محمد(عج) استان سمنان گفت: نظام سلطه و استکبار نماد آمریکایی‌های جنایتکار و رژیم صهیونیستی هستند.

به گزارش ایسکانیوز، سردار سید محمدتقی شاهچراغی فرمانده سپاه قائم آل محمد(عج) استان سمنان صبح امروز (جمعه 27 مردادماه) در یادواره شهدای روستای اروانه شهرستان سرخه اظهار داشت: با توجه به شرایط دنیای امروز به نظر می‌رسد که اسلام همانند زمان بعثت نیاز به رشد و توسعه دارد.

وی افزود: همان‌گونه که پیامبر گرامی اسلام(ص) زمینه گسترش اسلام را فراهم کرد، امروز هم ما در ادامه مسیر حرکتی آن حضرت و به تبعیت از ایشان باید توجه خود را به گسترش و توسعه اسلام و فراهم کردن زمینه ظهور معطوف کنیم.

فرمانده سپاه قائم آل محمد(عج) استان سمنان اظهار کرد: به همین دلیل همه مخالفت‌ها و دشمنی‌هایی که در آن مقطع از تاریخ بود، امروز نیز وجود دارد.

شاهچراغی با اشاره به اینکه در آن مقطع ابوجهل‌ها، ابوسفیان‌ها و طاغوت‌های زمان مانع بودند و برای کنترل اسلام تلاش می‌کردند، تصریح کرد: امروز هم نظام سلطه و آمریکایی‌ها تلاش می‌کنند تا سرعت توسعه اسلام، آن‌هم اسلام انقلابی و اسلام جهادی که گل سرسبد آن امام عزیز، مقام معظم رهبری، شهدا و مردم هستند، را کم کنند.

وی عنوان کرد: نظام سلطه و استکبار که نماد آن آمریکایی‌های جنایتکار و رژیم صهیونیستی هستند، مانع این کار می‌شوند و می‌دانند اگر اسلام انقلابی و اسلامی که شهیدان ما برای آن جان خودشان را دادند، سرعت بگیرد و توسعه پیدا کند، بساط آن‌ها را جمع می‌کند و اجازه نخواهد داد آن‌ها در این مسیر بر ملت‌ها تسلط پیدا کنند.

فرمانده سپاه قائم آل محمد(عج) استان سمنان عناصر متعددی را در مسیر توسعه و رشد اسلام مؤثر دانست و عنوان کرد: به اعتبار این قبیل جلسات، قطعاً نقش اساسی و کلیدی را در حوادثی که امروز پیش ‌آمده است، شهدای ما ایفا کرده‌اند.

شاهچراغی افزود: شهیدان ما کاری کرده‌اند که امروز آمریکایی‌هایی که به جهت امکانات، تجهیزاتی و بنیه اقتصادی توانمندی که در اختیار دارند مدعی قدرت هستند، امکان پیاده‌سازی و استفاده از این قدرت را مخصوصاً در منطقه جهان اسلام ندارند.

وی اظهار کرد: اگر به گوشه و کنار ایران در حوزه مرزها و فراتر از مرزهای ما به بحرین، عربستان، یمن، لبنان، سوریه، عراق، افغانستان، پاکستان و کشمیر نگاه کنید، می‌بینید که آمریکایی‌ها امروز از اینکه از مقدورات خود در میدان عمل استفاده کنند، قاصر و ناتوان هستند و این کار شهیدان ماست.

901

کد خبر: 827557

وب گردی

وب گردی