رئیس شورای مرکزی قرارگاه عمار: تحریم‌ها به ضرر آمریکا است

رئیس شورای مرکزی قرارگاه عمار گفت: تحریم‌ها به ضرر آمریکا است و بدهی میلیاردی و بیکاری در آنجا بیداد می‌کند.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از تسنیم، حجت‌الاسلام‌ والمسلمین مهدی طائب رئیس شورای مرکزی قرارگاه عمار در همایش نهضت روشنگری ایثار و شهادت، با گرامیداشت 16 شهید منطقه جوادیه بجنورد و شهدای مدافع حرم خراسان شمالی گفت: دشمن در این برهه زمانی در مقابله زمینی با ما به عجز و ناتوانی رسیده است و می‌خواهد ما را از طریق جنگ روانی و تغییر افکار و اندیشه‌ها از مسیر انقلاب منحرف کرده و نظام را ساقط کند.

رئیس شورای مرکزی قرارگاه عمار افزود: با تغییر نگرش‌ها دیگر نیازی به جنگ سخت نیست و از طریق این حربه دشمن از درون نابود می‌شویم.

طائب با اشاره به اینکه در دنیا دو نوع تفکر در مورد دنیا و آخرت وجود دارد گفت: افرادی معتقدند که در دنیا همه‌چیز وجود دارد و این نوع تفکر باعث می‌شود که بهترین زندگی را در دنیا داشته باشند و در نهایت به شهدا و کسانی که در این دنیا مظلوم کشته می‌شوند تمسخر کرده و طعنه زنند.

وی افزود: اما نوع تفکر دیگری وجود دارد که آن‌ها به آخرتی دیگر اعتقاد دارند و زندگی خود را به دنیا محدود نمی‌دانند لذا درد و رنج دنیا را می‌خرند که لذت و شادی نامحدود اخروی را حس کنند که این از شهادت و ایثار آن‌ها مشخص است که این نوع تفکر در شهدای ما آشکار است.

رئیس شورای مرکزی قرارگاه عمار، ضمن تأکید به اینکه تحریم‌های آمریکا هیچ تأثیری در روحیه مردم ایران نداشته است گفت: یزید و شمر زمان حاضر اسرائیل و آمریکا است و به خیال خود فکر می‌کنند که با تحریم‌ها می‌توانند ما را در پایبندی به انقلاب سست کنند درصورتی‌که سخت در اشتباه بوده و زیان واقعی را خود آن‌ها می‌چشند.

طائب ادامه داد: آمریکا که هر روز تحریم‌های جدیدی را علیه ما صادر می‌کند، خودش در چه نقطه‌ای ایستاده است؟ رئیس‌جمهور آمریکا از بدهی 30 میلیارد دلاری سخن می‌گوید و از بیکاری‌ها فریاد می‌کشد، آیا این کشور می‌ تواند ما را تهدید کند؟

رئیس شورای مرکزی قرارگاه عمار در پایان گفت: در این 39 سالی که از پیروزی انقلاب اسلامی می‌گذرد، هیچ زمانی شروع‌کننده جنگی نبوده‌ایم و هرچه بوده است به خاطر دفاع از حریم انقلاب و اسلام است، زیرا هدف ما والاتر است و به دنبال آماده‌سازی برای ظهور منجی عالم بشریت حضرت بقیةالله هستیم که برای فراهم کردن مقدمات ظهور ایشان بایستی دست آمریکا و اسرائیل از صحنه روزگار محو شود.

901

کد خبر: 827559

وب گردی

وب گردی