مشکلات اعضای صنعت نفت برای برگشت به آبادان/ ابروی عبدالله‌زاده بخیه خورد

اعضای تیم صنعت نفت پس از دیدار مقابل پارس جنوبی با مشکلات زیادی برای برگشت به آبادان مواجه شدند.

به گزارش ایسکانیوز، علی عبدالله‌زاده که روز گذشته (پنجشنبه) در جریان دیدار پارس جنوبی جم - صنعت نفت آبادان مصدوم و به بیمارستان منتقل شده بود، در حال حاضر مشکل خاصی ندارد. ابروی مدافع تیم صنعت نفت شکافته و به محض حضور در بیمارستان، مورد مداوا گرفت. بالای ابروی عبدالله‌زاده بخیه خورده، اما بعید است که مشکل خاصی برای دیدار هفته آینده آبادانی‌ها داشته باشد. او در حال حاضر کنار سایر بازیکنان حضور دارد.

*اعضای تیم صنعت نفت آبادان پس از شکست مقابل پارس جنوبی، دیشب را در شهر جم استراحت کردند و با پرواز ساعت 16، از عسلویه به تهران می‌آیند. شاگردان کمالوند با پرواز ساعت 19 هم تهران را به مقصد آبادان ترک خواهند کرد.

*مشکلات تیم صنعت نفت برای دیدار مقابل پارس جنوبی به همین‌جا ختم نمی‌شود. هتلی که آبادانی‌ها در آن اقامت داشتند، 30 نفر بیشتر گنجایش نداشت. به همین دلیل، 8 نفر از اعضای صنعت نفت نتوانستند این تیم را سفر به جم همراهی کنند.

*لوسیانو پریرا و محسن حمیدی در دیدار صنعت نفت مقابل پارس جنوبی دچار مصدومیت شده بودند که کادر فنی مجبور شد این دو بازیکن را تعویض کند. هنوز مشخص نیست که دو بازیکن می‌توانند هفته آینده مقابل ذوب‌آهن به میدان بروند یا خیر.

*بازیکنان صنعت نفت پس از رسیدن به آبادان، امشب را استراحت می‌کنند و از فردا تمرینات‌شان را از سر خواهند گرفت.

٦٠٠

کد خبر: 827568

وب گردی

وب گردی