رشد 20 درصدی ثبت‌نام کنندگان در دانشگاه آزاد، کاهش 75 درصدی هزینه تبلیغات

گزارش‌ها نشان می‌دهد تبلیغات هدفمند دانشگاه آزاد در ایام انتخاب رشته، ضمن افزایش 20 درصدی ثبت‌نام کنندگان نسبت به سال گذشته، کاهش 75 درصدی هزینه‌های تبلیغاتی را نیز به همراه داشته‌است.

به گزارش ایسکانیوز، سال گذشته ۱۹۳ هزار نفر در آزمون سراسری دانشگاه آزاد اسلامی انتخاب رشته کردند که این رقم در سال جاری به بیش از ۲۳۰ هزار نفر رسیده است که حاکی از رشد ۲۰ درصدی است. این رشد ۲۰ درصدی ثبت‌نام کنندگان مقطع کارشناسی دانشگاه آزاد با کاهش 75 درصدی هزینه تبلیغات همراه بوده است.

کارشناسان بخش عمده‌ای از این رشد را ناشی از تبلیغات گسترده و حرفه‌ای رسانه‌ای دانشگاه می‌دانند که در مدت ثبت‌نام برای اولین بار اجرا شد، این در حالی است که آمارها نشان می‌دهد در مجموع هزینه تبلیغات کاهش چشم‌گیر داشته است.

یک گزارش دقیق نشان می‌دهد امسال هزینه تبلیغات دانشگاه در ایام انتخاب رشته آزمون سراسری به کمتر از ۲۵ درصد سال‌های گذشته کاهش یافت اما تبلیغات هدفمند و موثر در رسانه ملی و شبکه‌های اجتماعی به طرق مستقیم و غیر‌مستقیم توانست روی جامعه هدف تاثیر بگذارد. سال گذشته صدها میلیون تومان در این ایام هزینه تبلیغات میدانی، بنر و بیلبورد شد که امسال با رعایت سیاست صرفه‌جویی در عین حال تبلیغات هدفمند و موثر با اجتناب از هر گونه هزینه اضافی انجام گرفت.

کد خبر: 827598

وب گردی

وب گردی