سپید رود رشت یک   - پیکان تهران  صفر/ اولین امتیاز سپید رود در لیگ برتر

دو تیم فوتبال سپیدرود رشت و پیکان تهران در هفته چهارم از لیگ برتر در ساعت 19:30 بعد از ظهر به مصاف یکدیگر رفتند

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی ایسکانیوز، تیم فوتبال سپیدرود رشت در چهارمین دیدار خود در لیگ برتر (جام خلیج فارس) در ورزشگاه عضدی رشت میزبان پیکان تهران است. نگاهی به آمار بازی می اندازیم:

ترکیب تیم سپید رود: سید محمد حسینی، سید هادی موسوی، سید احمد آهی، میثم فردوسی شهرستانی، توحید غلامی، میرهادی میرجوان، محمد نزهتی، حسین کعبی، حسین ابراهیمی، مهرداد جماعتی و میعاد یزدانی برای سپید رود به میدان رفتند.

سرمربی: علی نظر محمدی

ترکیب تیم پیکان تهران : رحمان احمدی، مهران موسوی، حجت حق وردی، علی حمودی، آرمان قاسمی، امیرحسین کریمی، صادق بارانی، بختیار رحمانی، سعید صادقی مهدی مومنی و مرتضی آقاخان برای پیکان به میدان رفتند.

سرمربی: مجید جلالی

تیم داوری: پیام حیدری-تورج عیوض محمدی-سید اسد حاج محمدی-محمد ملکی-ناظر: ابوطالب طاهریان

ورزشگاه: ورزشگاه عضدی رشت که گنجایش آن دوازده هزار نفر است و حدود شش هزار نفر در ورزشگاه حضور دارند.

غایب بزرگ: امیرحسین صادقی سرشناس ترین غایب پیکان برای دیدار هفته چهارم برابر سپید رود است که با حکم کمیته انضباطی از حضور در این دیدار محروم است.

کارت زرد: حسین کعبی دقیقه 26(سپیدرود)، محمد نزهتی دقیقه 59(سپیدرود)،

کارت قرمز:

دیدار قبلی 2 تیم: 2 تیم تا کنون دیداری با یکدیگر نداشته اند.

وضعیت جدول 2 تیم:تیم سپید رود رشت بدون کسب امتیاز در رده پانزدهم جدول رده بندی و تیم پیکان تهران با 2 امتیاز در رده سیزدهم جدول است.

شرح بازی: سپیدرود 1_0 پیکان(دقیقه 12 میرهادی میرجوان) ارسال حسین ابراهیمی از سمت چپ تیم پیکان با ضربه سر پویا نزهتی همراه شد که در جلوی دروازه با ضربه میرهادی میرجوان وارد دروازه تیم پیکان شد.

دقایق حساس: دقیقه2: ارسال کرنر بر روی دروازه تیم سپیدرود با ضربه سر بازیکنان پیکان همراه شد که در اختیار حسینی قرار گرفت.

دقیقه 10: ارسال میثم فردوسی بر روی دروازه پیکان با ضربه سر بازیکنان سپیدرود همراه شد که این توپ از کناره دروازه به بیرون رفت.

دقیقه 18: حرکت مهدی مومنی از جناح راست سپیدرود با ارسال او همراه بود که توپ در میانه راه به پای حسین کعبی برخورد کرد و به بیرون رفت.

دقیقه 21: معیاد یزدانی از جناح راست تیم پیکان بعد از دریبل زدن چند بازیکن وارد محوطه جریمه شد که ضربه وی در استانه دروازه به بدن بازیکنان تیم پیکان برخورد کرد.

دقیقه 26: ضربه ایستگاهی برای بازیکنان پیکان در بیرون محوطه جریمه سپیدرود با شوت مرتضی آقاخان به بیرون رفت.

دقیقه 28: ارسال بخیار رحمانی بر روی دروازه تیم سپیدرود با ضربه قیچی برگردان مهدی مومنی به بیرون رفت.

دقیقه 30: ارسال امیر کریمی بر روی دروازه تیم سپیدرود با ضربه مرتضی آقاخان به بیرون رفت.

دقیقه 33: ضربه بختیار رحمانی از پشت محوطه جریمه سپیدرود از کنار دروازه تیم سپیدرود به بیرون رفت.

دقیقه 38: ارسال ارمان قاسمی از جناح راست تیم سپیدرود با ضربه سر مهدی مومنی همراه شد که این ضربه خطرناک از کنار دروازه سپیدرود به بیرون رفت.

دقیقه 42: میعاد یزدانی از جناح چپ تیم پیکان یک پاس در عمق برای محمد نزهتی ارسال کرد که در محوطه جریمه به نزهتی رسید و شوت پویا نزهتی به بدن بازیکنان پیکان برخورد کرد.

دقیقه 45: ارسال توپ در عمق دفاع تیم پیکان به حسین ابراهیمی رسید که ضربه حسین ابراهیمی با پای چپ از کنار درواطه به بیرون رفت.

دقیقه 45+2: ارسال بختیار رحمانی از جناح چپ تیم سپیدرود با ضربه سر مهدی مومنی همراه بود که این ضربه تیرک دروازه تیم سپیدرود برخورد کرد.

دقیقه 50: ضربه ایستگاهی در بیرون محوطه جریمه سپیدرود با ضربه محمد صادق بارانی به بیرون رفت.

دقیقه 54: شوت مهدی مومنی از پشت محوطه جریمه سپیدرود از کنار دروازه حسینی به بیرون رفت.

دقیقه 57: میعاد یزدانی توانست با دریبل چند بازیکن وارد محوطه جریمه تیم پیکان شد که یک پاس بزاب میثم فردوسی ارسال کرد که ضربه فردوسی را رحمان احمدی دفع کرد.

دقیقه 63 ضربه میعاد یزدانی از پشت محوطه جریمه تیم پیکان به بیرون رفت.

دقیقه 70: بازیکنان پیکان ارسالی را بر روی دروازه سپیدرود داشتند که بختیار رحمانی به صورت قیچی برگردان ضربه را به توپ نواخت که این ضربه به بدن بازیکنان سپیدرود برخورد کرد.

دقیقه 72: مهدی شیری ارسالی را بر روی دروازه تیم سپیدرود انجام داد که ضربه سر مهدی مومنی از کنار دروازه به بیرون رفت.

دقیقه 80: علی دهقان یک پاس در عمق برای محمد نزهتی ارسال کرد که دروازه بان پیکان بر روی نزهتی خطا کرد اما پنالتی را میرجوان نتوانست به ثمر برساند.

دقیقه 85:ارسال مستقیم بازیکنان پیکان در محوطه جریمه با ضربه سر امیر روستایی به بیرون رفت.

دقیقه 90: ارسال میلاد قربانزاده از جناح چپ تیم پیکان را مدافعان این تیم دفع کردند.

بازنده بزرگ :مجید جلالی سرمربی پیکان که امتیاز این بازی را از دست داد.

مرد میدان:میر هادی میر جوان زننده گل سپید رود رشت.

602

کد خبر: 827645

وب گردی

وب گردی