شما مسئولان در قبال حقوق حقه و پایمال شده ملت ایران مسئولید

تشکل‌های دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی شیراز با صدور بیانیه‌ای خطاب به اعضای شورای عالی امنیت ملی اعلام کرد: بدانید شما مسئولین در قبال حقوق حقه و پایمال شده ملت ایران مسئولید و عملکرد شما در محضر ملکوت اعلی مورد محاسبه و قضاوت است.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از خبرگزاری دانشجو، تشکل‌های دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی شیراز با صدور بیانیه‌ای خطاب به اعضای شورای عالی امنیت ملی اعلام کرد: بدانید شما مسئولین در قبال حقوق حقه و پایمال شده ملت ایران مسئولید و عملکرد شما در محضر ملکوت اعلی مورد محاسبه و قضاوت است.

متن کامل این بیانیه به شرح زیر است:

بسم الله الحمن الرحیم

اعضای محترم شورای عالی امنیت ملی جمهوری اسلامی ایران

سلام علیکم

فتنه، آشوب، توطئه، دسیسه و خون‌های به ناحق ریخته شده...

همه این واژه‌ها را که از ذهن بگذرانیم، یادآور حوادث تلخی خواهیم شد که هیچ گاه از ذهن و دل ملت ایران پاک نخواهد شد.

درست در زمانی که مردم غرق در شور و نشاط و مشغول جشن مردمسالاری دینی این انقلاب بودند و درست همان زمانی که غرب و شرق عالم از عظمت حماسه ملت ایران انگشت حیرت می‌گزیدند و وادار به تحسین شده بودند، برخی از عناصر خائن و خودفروخته داخلی با آب ریختن در آسیاب دشمن و قرار گرفتن در پازل شوم براندازی نظام، شیرینی این افتخار و شور و نشاط حاصل از آن را در کام مردم تبدیل به تلخی فتنه و هجمه و آشوب نموده و مقدمات گستاخی غربی‌ها و تحریمهای اقتصادی ظالمانه علیه ملت ایران را فراهم کردند.

بزرگواران؛

چه کسی باید پاسخگوی این هه خون به ناحق ریخته شده باشد؟!

چه کسی پاسخگوی آن همه غارت و تجاوز خواهد بود؟!

این همه سیاه نمایی و دروغ پردازی راجع به اصل نظام در کدام محکمه باید مورد بررسی قرار گیرد؟!

مگر هتک حرمت حریم آل الله، هجمه به نظام، از بین بردن بیت المال و تجاوز به حریم خصوصی افراد در قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران مجازات ندارد؟!

مردم نقش خود را ایفا نمودند و حال عرصه نقش آفرینی شماست. ملت هوشیار و همیشه سرفراز ایران در بزنگاهی که به توطئه پشت این اعتراضات پی بردند و آن را فقط یک بهانه احصا نمودند، خط و مرز خود را مشخص کردند، هر چند که سران فتنه لجاجت خود را ادامه داده و مع الاسف حوادث تلخی، چون عاشورای ۸۸ رقم خورد، اما باز هم ملت ایران در ۹ دی ماه همان سال شایسته و در خور تحسین نقش آفرینی نمود.

حال که مردم حدود و مصالح نظام را مشخص نمودند و راه را برای عمل به قانون هموار گرداندند، رسالت و وظیفه شما نیز عمل به مر قانون و دوری از هر گونه مماشات است.

بدانید شما مسئولین در قبال حقوق حقه و پایمال شده ملت ایران مسئولید و عملکرد شما در محضر ملکوت اعلی مورد محاسبه و قضاوت است.

ما دانشجویان انقلابی دانشگاه علوم پزشکی شیراز پس از دعوت همگان به فصل الخطاب دانستن قانون، محاکمه و اشد مجازات سران خودباخته فتنه در دادگاهی عادل و در معرض دید عموم را از شما خواستاریم و غفلت و مماشات در این امر را معطل ماندن حق مردم دانسته فلذا تا به نتیجه رسیدن آن از پای نخواهیم نشست و پیگیر امور خواهیم بود.

والسلام علیکم و رحمه

بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی شیراز

انجمن اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه علوم پزشکی شیراز

جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی شیراز

کد خبر: 827715

وب گردی

وب گردی