پرسپولیس تحت‌نظر کمیته ویژه متخصصان عربستانی

روزنامه الریاض عربستان از تحت‌نظر گرفتن تیم پرسپولیس توسط کمیته ویژه‌ای از متخصصان خبر داد.

به گزارش ایسکانیوز و به نقل از الریاض عربستان، کاروان تیم فوتبال الاهلی حریف پرسپولیس در مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا فردا (یکشنبه) با پرواز اختصاصی راهی مسقط، پایتخت عمان می‌شود. دیدار رفت این تیم 31 مرداد برگزار خواهد شد.

این روزنامه عربستانی در ادامه این خبر آورده است: باشگاه الاهلی کمیته ویژه‌ تخصصی و فنی را ایجاد کرد که وظیفه تحت‌نظر قرار گرفتن تیم پرسپولیس و روند آماده‌سازی آنها را باید برای ریبروف، سرمربی اوکراینی گزارش کنند. تیم پرسپولیس هم‌اکنون با 10 امتیاز از 4 بازی صدرنشین لیگ برتر فوتبال ایران است و چند روز قبل در آخرین بازی خود برابر سیاه‌جامگان مشهد به تساوی یک بر یک دست یافت.

الریاض سپس با اشاره به حضور بازیکنان ارزنده در ترکیب تیم پرسپولیس و نقل و انتقلات تابستانی این تیم نوشت: بازیکنان بین‌المللی زیادی در تیم پرسپولیس از جمله بشار رسن، بازیکن عراقی حضور دارند. بشار رسن، یکی از توانمندترین بازیکنان خط میانی است.

باشگاه پرسپولیس در فصل نقل و انتقلات تابستانی بازیکنان توانمند زیادی از جمله شجاع خلیل‌زاده (تراکتورسازی تبریز)، سیامک نعمتی (پیکان) که 12 پاس گل در فصل گذشته لیگ برتر ایران داد را به خدمت گرفت. پرسپولیس همچین علاوه بر این بازیکنان، گادوین منشا، مهاجم نیجریه‌ای را از تیم پیکان که رتبه سوم برترین گلزنان فصل گذشته لیگ برتر ایران را کسب کرد به استخدام خود درآورد.

602

کد خبر: 827726

وب گردی

وب گردی