استاندار هرمزگان: سرمایه گذاری بدون حضور مردم پایدار نیست

استاندار هرمزگان با بیان اینکه سرمایه گذاری در هر بخشی بدون حضور و مشارکت مردم پایدار نیست، گفت: باید به سمت جلب مشارکت مردم برویم و همچنین فضای آرام کسب و کار برای سرمایه گذاری فراهم شود چون فضای آرام کسب و کار از ضروریات سرمایه گذاری در هر کشور است.

به گزارش ایسکانیوز، جاسم جادری استاندار هرمزگان گفت: سرمایه گذاری در هر بخشی بدون حضور و مشارکت مردم پایدار نیست و باید به سمت جلب مشارکت مردم برویم.

وی کار گروه تخصصی اشتغال استان هرمزگان توسعه هر کشور را مرهون سرمایه گذاری و افزایش اشتغال دانست و بیان داشت: اگر بخواهیم جز کشورهای توسعه یافته قرار بگیریم و سرمایه گذاری در کشور ما اتفاق بیفتد باید اقدامات مناسبی در این راستا انجام دهیم.

جادری تصریح کرد: دستگاه هایی که مکلف به ایجاد شغل هستند باید گزارش دهند چه تعداد شغل در استان ایجاد کرده اند و همچنین در جلسات این کارگروه از کارآفرینان بخش خصوصی دعوت شود تا مشکلات خود را مطرح و راهکار ارائه دهند.

استاندار هرمزگان با بیان اینکه سرمایه گذاری در هر بخشی بدون حضور و مشارکت مردم پایدار نیست، افزود: باید به سمت جلب مشارکت مردم برویم و همچنین فضای آرام کسب و کار برای سرمایه گذاری فراهم شود چون فضای آرام کسب و کار از ضروریات سرمایه گذاری در هر کشور است.

جادری اظهار داشت: ثبات سیاسی و اجتماعی بستر را برای سرمایه گذاری مطمئن می کند و این شرایط در کل کشور ما وجود دارد.

وی با تاکید بر اینکه تقویت کارآفرینی موجب ایجاد اشتغال می شود، اضافه کرد: باید به سمت خصوصی سازی اقتصاد حرکت کنیم و ثبات اقتصادی موجود را تقویت و ظرفیت ها را شناسایی کنیم و حفظ اشتغال موجود هم از ضروریات است.

901

کد خبر: 827748

وب گردی

وب گردی