پارک جی‌سونگ: ایران در آسیا است اما رنگ و لعابش اروپایی است

ستاره پیشین فوتبال ملی کره جنوبی ضمن هشدار به تیم ملی کشورش برای رویارویی با ایران گفت: فوتبال ایران کاملا اروپایی شده، باید مراقب این تیم بزرگ باشیم.

به گزارش ایسکانیوز، پارک جی‌سونگ ستاره پیشین فوتبال ملی کره جنوبی و بازیکن آسیایی سال‌هیا نه چندان دور منچستریونایتد در آستانه بازی مهم ایران و کره جنوبی به ESPN واحد سئول گفت: یک ایران اروپایی مقابل کره جنوبی صف آرایی خواهد کرد. این تیم از لحاظ تاکتیکی و تکنیکی کاملا اروپایی شده و خود این کشور در آسیا است با فوتبالی اروپایی.

شین تائه‌یونگ، سرمربی تیم ملی فوتبال کره جنوبی به تازگی دو چهره اروپایی کره جنوبی را به تیم ملی کشورش دعوت کرده تا کره جنوبی نیر برابر ایران با اروپایی‌های خود وارد میدان شود. سون هئونگ-مین و کی سونگ-یئونگ دو لژیونر کره جنوبی هستند که در لیگ برتر جزیره می‌درخشند.

در گزارش منتشر شده از سوی ESPN آمده است: ایران استرس صعود ندارد اما می‌داند که در یک بازی حیثیتی وارد میدان خواهد شد و دوست ندارد برابر رقیب دیرینه خود تن به شکست بدهد.

اگر کره جنوبی برابر ایران به پیروزی برسد و همزمان، ازبکستان نیز برابر چین تن به شکست بدهد، صعود کره جنوبی به جام جهانی قطعی خواهد شد.

پارک جی- سونگ، بازیکن کلیدی پیشین تیم ملی فوتبال کره جنوبی در آستانه بازی با ایران گفت: ایران در آسیا است اما رنگ و لعابش اروپایی است. آنها توانایی بالایی دارند و باید با تمام قدرت برابر ایران صف آرایی کنیم. امیدوارم هواداران نیز با فریادهایشان به ما کمک کنند.

602

کد خبر: 827753

وب گردی

وب گردی