مهلت ارسال آثار به جشنواره فیلم و عکس «بیطار» اعلام شد

دهم شهریور آخرین مهلت ارسال آثار به دبیرخانه نخستین جشنواره ملی فیلم و عکس «بیطار» اعلام شد.

به گزارش ایسکانیوز، ستاد این رویداد سینمایی از فیلمسازان، تهیه کنندگان و موسسه‌ها و مراکز تولید فیلم تقاضا کرد تا تاریخ مذکور آثارشان را به دبیرخانه جشنواره به نشانی تهران، خیابان ولیعصر(عج)، ابتدای خیابان سیدجمال‌الدین اسدآبادی و سازمان دامپزشکی کشور ارسال کنند.

جشنواره «بیطار» در بخش‌های مختلف شامل مسابقه فیلم کوتاه، آثار مستند، آثار مردمی (فیلم‌های تهیه شده از طریق تلفن‌های همراه و دوربین‌های خانگی)، مسابقه عکس اعم از تک عکس و مجموعه عکس و بخش‌های جنبی، بخش آثار بین الملل به صورت غیررقابتی، بزرگداشت، نمایشگاه عکس، نشست‌ها و ورک شاپ‌های تخصصی و موضوعی و ... در نظر گرفته شده است. همچنین بخش ویژه مسابقه ویژه غیرحرفه‌ای و ویژه سازمان دامپزشکی تعریف شده است.

سازمان دامپزشکی کشور با همکاری سازمان سینمایی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، سازمان صدا و سیما و سازمان سینمایی حوزه هنری به منظور تشویق و ترغیب هنرمندان ایران اسلامی، پرداختن به نقش آن در زندگی فردی و اجتماعی، فرهنگ‌سازی مصرف بهینه، ارتقای سطح بینش و نگرش جامعه نسبت به ارزش مادی و معنوی و دستیابی به آثار فاخر تصویری در این زمینه برگزاری جشنواره فیلم و عکس «بیطار» را طراحی و برنامه‌ریزی کرده است.

نخستین جشنواره فیلم و عکس «بیطار» ۱۴ تا ۱۷ مهر به دبیری ناصر باکیده در تهران و همزمان در چند استان کشور برگزار می‌شود.

503

کد خبر: 827797

وب گردی

وب گردی