اولین کلینیک تخصصی دندانپزشکی معلولان و جانبازان در منطقه 7 افتتاح می شود

معاون فنی و عمران منطقه 7 از احداث اولین کلینیک تخصصی دندانپزشکی معلولان و جانبازان در این منطقه تا پایان نیمه دوم سال 96 خبر داد.

به گزارش ایسکانیوز محمدجواد خسروی با اعلام این مطلب افزود: با هماهنگی به عمل آمده با مدیریت شرکت شهر سالم این درمانگاه با داشتن امکانات پیشرفته و پزشکان متخصص یکی کاملترین درمانگاه شهرداری تهران بوده که در راستای ارائه خدمات درمانی و ارتقاء سطح سلامت شهروندان افتتاح می شود.
وی عنوان کرد: پروژه احداث درمانگاه شهرداری منطقه 7 به مساحت 3 هزار و 600 مترمربع زیربنا در 8 طبقه در حال انجام است و پس از اتمام به ارائه خدمات به شهروندان می پردازد.
معاون شهردارمنطقه 7 در ادامه با اشاره به دیگر اقدامات اجرا شده از سوی این معاونت، یادآور شد: عملیات لکه گیری آسفالت، مرمت نوار حفاری و همسطح سازی دریچه از جمله عملیات عمرانی است که در تمام محلات منطقه در حال انجام بوده و در سه محله ارامنه، شاهد و نظام آباد به صورت جهادی به اتمام رسیده است.
به گفته وی با توجه به اجرای طرح فوریتی نگهداشت شهر با رویکرد شهر ، شهروند ، شهرداری در مقیاس محلات نیازمند حوزه معاونت فنی و عمرانی منطقه ضمن احصا معضلات و معایب سطح محله به صورت مینیاتوری و حضور میدانی و مستمر مدیران و همکاران حوزه تخصصی نسبت به انجام طرح های عمرانی اقدام کرده است .
خسروی با تاکید بر اینکه هدف از اجرای این طرح توزیع منطقی، عادلانه و بر اساس نگاه توسعه محور به همه مناطق شهر است، خاطرنشان کرد: تلاش مجموعه شهرداری بر این است که در کوتاهترین بازه زمانی با اتمام عملیات عمرانی، خشنودی همشهریان را فراهم کند.

701

کد خبر: 827821

وب گردی

وب گردی