اعضای تراکتورسازی بازی با نفت را آنالیز می‌کنند/ یحیی پیروزی مقابل نفت را به چه کسی تقدیم کرد؟

شاگردان یحیی گل محمدی صبح امروز با حضور در محل باشگاه با بررسی فیلم دیدار مقابل نفت تهران، جلسه آنالیز تیمی خود را برگزار می‌کنند.

به گزارش ایسکانیوز و به نقل از سایت رسمی باشگاه تراکتورسازی، شاگردان یحیی گل محمدی پس از پیروزی مقابل نفت تهران روز گذشته با حضور در کمپ اختصاصی باشگاه ریکاوری کرده و تمرین سبکی را پشت سر گذاشتند و پس‌ازآن نیز با حضور در استخر باشگاه ریکاوری خود را تکمیل کردند.

سرخ پوشان ساعت 11 صبح امروز نیز در محل باشگاه تراکتورسازی حاضر می‌شوند تا به آنالیز دیدار مقابل نفت تهران بپردازند تا اعضای کادر فنی تیم نقاط ضعف و قوت تیم را به بازیکنان گوش زد کنند.

پس از پایان این جلسه تیم در سالن بدن‌سازی باشگاه حاضر می‌شود تا یک برنامه تمرینی کار با وزنه در برنامه خود داشته باشد.

سرخ پوشان پس از طی این برنامه‌ها، تمرینات خود را از فردا برای دیدار مقابل سایپا پیگیری می‌کنند.

* سرمربی سرخ پوشان پس از پیروزی مقابل نفت تهران در نشست خبری پاسخگوی خبرنگاران شد و در ادامه این پیروزی را به یکی از هواداران متعصب تراکتورسازی تقدیم کرد.

گل محمدی اظهار داشت: ما این 3 امتیازها را مدیون افرادی مثل علی عابدینی هستیم که جانشان را برای این تیم دادند و من شخصاً این برد را به علی تقدیم می‌کنم.

وی افزود: امیدوارم فرصتی شود تا دوباره به این هوادار سر بزنیم و از پدر و مادرش که عمرشان را برای راحتی این پسر گذاشتند ممنونیم و دست علی و پدر و مادرش را
می‌بوسیم و این برد را به او تقدیم می‌کنم.

علی عابدینی در تاریخ 13 آذرماه سال 89 در جریان دیدار بین تیم‌های تراکتورسازی و نفت آبادان در ورزشگاه یادگار امام تبریز به دلیل هیجان ناشی از مسابقه دچار ایست قلبی شد و پس از احیا در بیمارستان نجات پیداکرده و تاکنون سلامتی کامل خود را بازنیافته است.

یحیی گل محمدی پیش از شروع رقابت‌های فصل جدید با حضور در منزل وی از آخرین وضعیت این هوادار آسیب‌دیده باخبر شد و خانواده عابدینی نیز اتفاق رخ‌داده برای این هوادار را برای سرمربی سرخ پوشان تشریح کردند.

پس از حضور سرمربی تیم در منزل این هوادار، گل محمدی قول داد تا مقدمات حضور وی را در تمرین تیم فراهم کند که 2 روز پس‌ازاین اتفاق علی عابدینی در تمرینات تیم حاضر شد و با سرخ پوشان از نزدیک دیدار کرد که بازیکنان تیم نیز از حضور این هوادار استقبال کردند.

602

کد خبر: 827834

وب گردی

وب گردی