آغاز ثبت نام دانشجویان جدید دانشگاه علوم پزشکی مشهد از ۲۶ شهریور

نام نویسی از دانشجویان جدید دانشگاه علوم پزشکی مشهد از ۲۶ شهریور ماه آغاز می شود.

به گزارش ایسکانیوز، امیررضا صالح مقدم مدیر دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی مشهد در سومین نشست برنامه ریزی استقبال از دانشجویان اظهار داشت: نام نویسی دانشجویان جدید به صورت متمرکز در دو مرحله ۲۶ و ۲۷ شهریور ویژه پسران و ۲۸ و ۲۹ شهریور ویژه دختران انجام می شود.

مدیر دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی مشهد تاکید کرد: امسال نیز دانشگاه همانند سال های گذشته به شکل مناسبی مراسم استقبال و نام نویسی متمرکز دانشجویان جدیدالورود را برگزار خواهد کرد.

وی با اشاره به اینکه معاینات سلامت برای همه دانشجویان جدیدالورود در زمان نام نویسی انجام خواهد شد افزود: اطلاعات پزشکی تمامی دانشجویان بصورت آنلاین در سامانه ثبت و کارت دانشجویان صادر خواهد شد.

صالح مقدم خاطر نشان کرد: با توجه به اینکه اکثر دانشجویان قبل از ورود به دانشگاه نگران مسائل رفاهی از جمله خوابگاه و تغذیه هستند، در روز ثبت نام فرآیند ثبت نام خوابگاه و تغذیه نیز انجام می شود.

وی افزود: همچنین مراسم نمادین آغاز سال تحصیلی دانشگاه با حضور مسئولین شهر و دانشگاه در تالار رازی و هم زمان جلسه توجیهی برای والدین تمامی دانشجویان جدیدالورود در تالار ابن سینا نیز برگزار می شود.

200/202

کد خبر: 827898

وب گردی

وب گردی