هم‌افزایی فعالان حوزه مواد و ساخت پیشرفته افزایش می‌یابد

تهیه الگو و مدلی برای شبکه‌سازی میان فعالان حوزه مواد و ساخت پیشرفته به منظور یکپارچه‌سازی اهداف، برنامه‌ها و ایجاد هم افزایی میان این افراد از موضوعاتی است که در جلسه شورای عالی ستاد توسعه فناوری‌های مواد و ساخت پیشرفته معاونت علمی مطرح شد.

به گزارش ایسکانیوز، سومین جلسه شورای عالی ستاد توسعه فناوری های مواد و ساخت پیشرفته معاونت علمی با موضوع ارائه گزارش عملکرد فعالیت های سال گذشته در محل این ستاد برگزار شد.

در این جلسه گزارش عملکرد و اقدامات انجام شده ستاد در سالی که گذشت توسط اعضای شورای عالی آن بحث و بررسی شد. لزوم تلاش برای جذب منابع بیشتر در راستای توسعه فعالیت ها و اقدامات ستاد یکی از مهمترین موضوعات مطرح شده در این جلسه بود تا از این پس با وجود منابع مالی بیشتر فعالیت های گسترده تری در حوزه مواد و ساخت پیشرفته انجام شود.

همچنین این اعضا ضرورت مبنا قراردادن راهبردها و اقدامات پیش بینی شده سند راهبردی ستاد، در فعالیت ها و برنامه های سال 96 را به عنوان پیشنهاد مطرح کردند.

در ادامه جلسه نیز موضوعات و پیشنهاداتی همچون تعیین سهم مشخص منابع مورد نیاز برای انواع فعالیت ها و اقدامات ستاد و تهیه الگو و مدلی برای شبکه سازی میان فعالان حوزه مواد و ساخت پیشرفته به منظور یکپارچه سازی اهداف، برنامه ها، اقدامات، زیر ساخت ها و ... و ایجاد هم افزایی میان آنها مطرح شد.

همچنین در این جلسه توضیحاتی راجع به برنامه عملیاتی ساخت افزایشی در سال 96، گردهمایی فعالان این حوزه و نیز طرح توانمندسازی نیروی انسانی علاقه مند در قالب طرح I3DL، ارائه شد.

این جلسه با حضور محمود مهرداد شکریه دبیر ستاد توسعه مواد و ساخت پیشرفته معاونت علمی، محمود نیلی رئیس دانشگاه تهران، حمیدرضا شاهوردی عضو هیئت عامل صندوق نوآوری و شکوفایی، محمد حسین بهشتی بهشتیرئیس انجمن علمی کامپوزیت ایران، سید محمد مهدی هادوی عضو هیئت علمی دانشگاه مالک اشتر برگزار شد.

201

کد خبر: 827946

وب گردی

وب گردی