حمید عسگری: موسیقی پاپ ایرانی در مسیر روز دنیا حرکت می کند

خواننده آلبوم«کما» از برگزاری کنسرت های تابستانی در شهریور ماه خبر داد و گفت: موسیقی پاپ کشور ما با آثار خوانندگان دیگر جهان همسو است.

حمید عسگری در گفت و گو با خبرنگار فرهنگی ایسکانیوز درباره انتشار آلبوم و قطعه های جدید خود، گفت: آلبوم در شرایط فعلی منسوخ شده است و برای خواننده ها صرفه اقتصادی ندارد. در حال حاضر به تولید و انتشار آلبوم موسیقی فکر نمی کنم چراکه مردم از فضای مجازی قطعات را جمع آوری می کنند. آلبوم در شرایط فعلی مختص خواننده های تازه کار است تا با تهیه کنارهم گذاشتن قطعات و تولید اولین آلبوم موسیقی بتوانند کنسرت برگزار کنند.

خواننده آلبوم«کما» ادامه داد: چند قطعه جدید با ریتم شاد و پر انرژی را با همکاری مسعود جهانی و پوریا حیدری و چند تن از دیگر همکاران تولید کرده ایم که تا پایان این ماه یکی از این قطعه ها برای انتشار انتخاب می شود.

عسگری از تولید نماهنگ تصویری برای این قطعه ها خبر داد و گفت: تصمیم گرفته ام برخلاف گذشته از این زمان به بعد برای ترانه منتشر شده ، نماهنگ تصویری نیز بسازم و تا با انتشار از رسانه های دارای مجوز ارشاد، قطعه بیشتر نمایان شود.

وی درباره وضعیت این روزهای موسیقی پاپ کشور و افزایش ورود خوانندگان جدید به این حوزه، گفت: در حال حاضر قطعاتی که می شنوم با سلیقه من همخوانی دارد. آثار منتشر شده هم از نظر محتوا و هم از نظر موسیقی در مسیر موافق با موسیقی پاپ جهان حرکت می کند.

عسگری همچنین خاطر نشان کرد: موسیقی پاپ در همه نقاط دنیا حالتی سرگرم کننده دارد و برای طبقه متوسط جامعه ساخته می شود به همین دلیل محتوای آثار باید با سطح سواد و بینش عمومی این قشر مطابقت داشته باشد تا مورد پسند عموم واقع شود.

این خواننده همچنین درباره برگزاری کنسرت در شهریور ماه نیز، اظهار کرد: کنسرت های تابستانی تا قبل از محرم ادامه دارد. هشتم در شیراز و پس از آن در بوشهر اجرا خواهم داشت.

503

کد خبر: 828006

وب گردی

وب گردی