هنرمندانی که جوایز خود را به  شهید حججی تقدیم کردند

کدام هنرمندان سینما و تلویزیون در هفته گذشته جوایز خود را به شهید محسن حججی تقدیم کردند.

به گزارش ایسکانیوز، انتشار تصویر شهید محسن حججی در زمان اسارت واکنش بسیاری از سیاسیون و اهالی فرهنگ و هنر را به همراه داشت.

واکنش ها که عموماً در مدح شجاعت و رشادت این شهید حرم بود تنها به اظهار نظر در فضای مجازی ختم نشد و در دو جشن سینمایی که هفته گذشته برگزار شد، دو نفر از برگزیدگان این جشن ها جوایز خود را با یادی از شهید حججی به او و خانواده اش تقدیم کردند.

شنبه هفته گذشته 21 مرداد ماه، جشن حافظ در تالار وزارت کشور برپا شد، این جشن در طول هفده سال برگزاری به هنرمندان در بخش های سینمایی و تلویزیونی تندیس حافظ را اهدا می کند.

در هفدهمین دوره این جشن، احسان علیخانی به عنوان مجری برنامه ماه عسل، برنده جایزه بهترین چهره تلویزیونی شد،.

علیخانی پس از کسب جایزه اش گفت: هرکدام از ما تلقی از جسارت و شجاعت داریم، من افراد شجاع را بسیار دوست دارم، چند روزی است عکسی دست به دست می شود که معادله شجاعت را تغییر داده است، خدا باعث و بانی هر جنگی را به زمین گرم بزند، دوست دارم جایزه ام را به خانواده محسن حججی این بچه شیر ایرانی تقدیم کنم.

دیگر مراسم سینمایی که هفته گذشته برگزار شد، جشن انجمن منتقدان و نویسندگان سینمایی بود که پنجشنبه، 26 مرداد ماه برپا شد.

در این جشن منتقدان و نویسندگان سینمایی به برگزیدگان خود در یک سال گذشته جوایزی را اهدا می کنند. در این شب حامد بهداد پس از دریافت جایزه بهترین بازیگر مرد برای فیلم «سد معبر»، گفت: ما با هرگونه جنگ مخالفیم، چه در داخل کشور و چه در سرزمین‌های دیگر. نمیتوانم بی‌تفاوت از تصویر رعنای شهید محسن حججی بگذرم. همه ما در این تصویر سهمی داریم و این جایزه را به او تقدیم می‌کنم.

به گزارش ایسکانیوز، شهید محسن حججی یکی از شهدای مدافع حرم است که روز 18 مرداده ماه، توسط داعش به شهادت رسید.

501

کد خبر: 828009

وب گردی

وب گردی