رقابت ناشران برتر در طرح تابستانه کتاب

در سیزدهمین روز طرح «تابستانه کتاب» ناشر‌هایی که بیش‌ترین میزان فروش را داشتند معرفی شدند.

به گزارش خبرنگار فرهنگی ایسکانیوز، با گذشت سیزده روز از اجرای این طرح، شاهد استقبال گسترده افراد از آن هستیم به‌گونه‌ای که در این مدت 302 هزار جلد کتاب به فروش رفته‌اند.طرح «تابستانه کتاب» با شعار «این چنین دوست کتاب است از او دست مدار» از پانزدهم مردادماه آغاز شده است.

در این مدت 10 ناشر به عنوان ناشران برتر به لحاظ تعداد فروش کتاب، معرفی شدند که به ترتیب میزان فروش عبارتند از مؤسسه انتشارات قدیانی، نشر افق، نشر چشمه، هوپا، نشر ققنوس، نشر مرکز، مؤسسه انتشارات نگاه، نشر آموت، انتشارات نیلوفر و مؤسسه انتشارات امیرکبیر.

از بین 827 کتابفروشی تأیید شده در طرح «تابستانه کتاب» 630 کتابفروشی از مراکز استان‌ها و 197 کتابفروشی از شهرستان‌ها عضو طرح شده‌اند.

علاقه‌مندان و خریداران کتاب می‌توانند با همراه داشتن کارت ملی تا پنجم شهریور در مراکز استان‌ها و تا پانزدهم شهریور در شهرستان‌ها به کتابفروشی‌های عضو طرح مراجعه و از تخفیف 20 تا 25 درصدی خرید کتاب در این طرح تا سقف یکصد هزار تومان استفاده کنند.

همچنین «اپلیکیشن کتابفروشی» بهترین مسیر برای رسیدن به کتابفروشی های عضو طرح تابستانه را مشخص می کند. این اپلیکیشن با امکان به‌روزرسانی خودکار، شماره تماس و آدرس تمامی کتابفروشی‌های دارای مجوز را در اختیار کاربران قرار می‌دهد و علاقمندان را برای رسیدن به مقصد راهنمایی خواهد کرد. این اپلیکیشن از طریق سایت خانه کتاب قابل دانلود است.

502

کد خبر: 828045

وب گردی

وب گردی