دانشگاه آزاد اسلامی، چراغ امید مشتاقان تحصیلات عالیه دانشگاهی است

رئیس واحد بسیار بزرگ مراغه، دانشگاه آزاد اسلامی را مولود مبارک انقلاب اسلامی برشمرد و گفت: این دانشگاه، چراغ امید فروزان مشتاقان تحصیلات عالیه دانشگاهی است.

به گزارش ایسکانیوز، دکتر محمدرضا ولیلو با توجه به آغاز ثبت نام رشته‌های بدون آزمون کارشناسی پیوسته و ناپیوسته دانشگاه آزاد اسلامی گفت: تحقق آرمان تحصیل آسان، همگانی و بدون گره‌های کنکوری در این سطح وسیع و ملی، فقط با سرزندگی و ایستایی مجموعه بزرگ علمی دانشگاه آزاد اسلامی میسر شده و این روند، نویدبخش دسترسی عمومی تمام اقشار جامعه به تحصیل و ارتقای کیفیت و کمیت سطح سواد و فرهنگ کشور است.

وی افزود: کسب رتبه ۱۶ تولید علم در جهان از سوی ایران با وجود بزرگ‌ترین دانشگاه حضوری جهان یعنی دانشگاه آزاد اسلامی میسرشده و اکنون این دانشگاه با تلاش همه مسئولان دلسوز و اخیرا با سکانداری دکتر ولایتی رئیس هیات امنا و هدایت عالمانه دکتر فرهاد رهبر، جزو۱۵۰ دانشگاه بر‌تر جهان است که در تحقق شعاراستقلال، آزادی و جمهوری اسلامی در امور آموزشی و علمی نقش اساسی ایفا کرده است.

رئیس واحد مراغه به امتیازات تحصیل در دانشگاه آزاد اسلامی اشاره کرد و گفت:اگر ما می‌گوییم هیچ طالب علمی نباید به خاطر دغدغه های مالی از تحصیل در دانشگاه آزاد اسلامی محروم شود، یک شعار نیست. تنها مقایسه سرانگشتی هزینه های جانبی تحصیل در مناطق و شهرهای دور از موطن اصلی دختران و پسران و احتمال آسیب های فراوان روانی، اجتماعی و جسمی، نگرانی والدین، آثارروحی زندگی در غربت و هزینه های سرسام آور ایاب و ذهاب برای خانواده ها و نیز تسهیلات فراوان مالی اعم از وام های متعدد( شهریه – صندوق رفاه – ازدواج – اجاره مسکن )، تخفیفات دانشجویی، مساعدت های مالی فراوان برای افراد واجد شرایط و اعطای فرصت مناسب برای واریز وجوه دردانشگاه آزاد اسلامی، می تواند انگیزه بزرگی برای ورود به تحصیل در این دانشگاه باشد.

ولیلو، وجود تنوع رشته دردانشگاه آزاد اسلامی واحد بسیار بزرگ مراغه، تداوم و پیوستگی تحصیل از مقطع کاردانی تا دکتری، وجود آزمایشگاه ها و کارگاه های مجهز، اساتید مجرب کشوری، مرکز رشد فعال، کتابخانه مرجع با هزاران جلد کتاب، خوابگاه بزرگ و مجزا برای دختران و پسران دانشجو، امکانات فرهنگی و ورزشی مناسب را از دیگر توانمندی های این دانشگاه عنوان کرد.

واحد بسیاربزرگ مراغه با بیش از 5000 دانشجو و بیش از 100 رشته تحصیلی در همه مقاطع تحصیلی بزرگترین مرکز آموزش عالی شهرستان مراغه است.

200/202

منبع: آنا

کد خبر: 828083

وب گردی

وب گردی