مقام دموکرات آمریکایی: با استیضاح ترامپ، با مشکلی به نام «مایک پنس» مواجه خواهیم شد

معاون فرماندار ایالت کالیفرنیا اظهار داشت حتی در صورت استیضاح ترامپ، مشکلات حزب دموکرات به قوت خود باقی خواهد ماند.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از هیل، گاوین نیوسام، معاون دموکرات فرماندار ایالت کالیفرنیای آمریکا، در گفتگو با بیل مار، مجری شبکه اچ‌بی‌او، اظهار داشت استیضاح دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا، دردی را از حزب دموکرات دوا نخواهد کرد؛ زیرا، دموکرات‌ها در آن صورت با معضلی به نام مایک پنس، معاون ترامپ مواجه خواهند بود که در صورت استیضاح احتمالی رئیس جمهور آمریکا، جایگزین او خواهد شد.

نیوسام همچنین با انتقاد از دموکرات‌ها به سبب تمرکز بر موضوع ارتباط میان ستاد انتخاباتی ترامپ و مقامات روسیه در جریان رقابت‌های انتخاباتی ریاست جمهوری سال 2016 آمریکا، اظهار داشت حزب متبوعش باید به دنبال برنامه‌های مثبت باشد و افزود دموکرات‌ها در صورت خلاصی از دست ترامپ گرفتار مشکلی به نام پنس خواهند شد که بهتر از رئیس جمهور کنونی آمریکا عمل نخواهد کرد.

معاون دموکرات فرماندار کالیفرنیا در ادامه، با تأیید ادعاها درباره دخالت روسیه در انتخابات آمریکا، افزود مسئله بزرگ‌تر در حال حاضر خود حزب دموکرات است؛ ما دچار مشکل هستیم.

دموکرات‌ها مدعی هستند روسیه با دخالت در انتخابات ریاست جمهوری سال 2016 آمریکا و هک کردن رایانه‌های ستاد انتخاباتی هیلاری کلینتون، نامزد این حزب یاعث پیروزی دونالد ترامپ در این رقابت‌ها شده است. از سوی دیگر، دونالد ترامپ جونیور، پسر ارشد ترامپ، 11 ژوئیه سال جاری میلادی، ایمیلی را منتشر کرد که نشان می داد او ژوئن سال 2016 و در جریان رقابت های انتخاباتی آمریکا، با ناتالیا وسلنیتسکایا، وکیل روس، که اطلاعات محرمانه ای را درباره «هیلاری کلینتون»، نامزد شکست خورده حزب دموکرات در این انتخابات در اختیار داشت، دیدار کرده است. این اطلاعات ظاهراً از سوی دولت روسیه در اختیار ناتالیا وسلنیتسکایا قرار گرفته بود. بر اساس گزارش رسانه های آمریکا، در این دیدار علاوه بر دونالد ترامپ جونیور، «جرد کوشنر»، داماد ترامپ، و «پل مانافورت»، مدیر وقت کمپین انتخاباتی ترامپ، نیز حضور داشته‌اند.

کد خبر: 828125

وب گردی

وب گردی