مهلت انتخاب رشته تمدید شد

سرپرست مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد اسلامی از اختصاص مهلت دو روزه انتخاب رشته آزمون سراسری برای متقاضیان تحصیل در این دانشگاه خبر داد.

به گزارش ایسکانیوز، دکتر امیررضا شاهانی گفت: «به دلیل درخواست‌های مکرر متقاضیان تحصیل در دانشگاه آزاد اسلامی مهلت انتخاب رشته دوره‌های باآزمون این دانشگاه تمدید شده است. به این ترتیب همه داوطلبان می‌توانند از ساعت 9 صبح روز دوشنبه 30 تا ساعت 24 روز سه‌شنبه 31 مرداد با مراجعه به سامانه مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد، انتخاب رشته خود را انجام دهند.»

سرپرست مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد اسلامی ادامه داد: «همچنین در همین تاریخ امکان ویرایش اطلاعات برای کسانی که قبلا انتخاب رشته کرده‌اند هم وجود دارد.»

شاهانی افزود: «دلیل دیگری که باعث شد تا مهلت مجددی برای انتخاب رشته در نظر گرفته شود این بود که در روز 25 مرداد درخواستی از وزارت بهداشت دریافت کردیم که براساس آن تغییراتی در رشته‌ها و گرایش‌های حوزه پزشکی ایجاد شده بود. به همین خاطر توصیه می‌کنم که حتما متقاضیان رشته‌های پزشکی دفترچه‌ راهنمای انتخاب رشته و متمم آن را که در سایت مرکز سنجش دانشگاه آزاد موجود است مطالعه و بعد انتخاب رشته کنند.»

شاهانی تاکید کرد که این مهلت به هیچ وجه تمدید نمی‌شود و حتما متقاضیان در این تاریخ باید انتخاب رشته کنند یا اطلاعاتی را که قبلا ثبت کرده‌اند در صورت نیاز ویرایش کنند.

منبع: آنا

کد خبر: 828152

وب گردی

وب گردی