وضعیت جوی کشور طی 3 روز آینده چگونه است؟/کاهش کیفیت هوا در برخی مناطق غرب و جنوب غربی

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی به تشریح وضعیت جوی کشور طی 3 روز آینده پرداخت.

احد وظیفه در گفت و گو با ایسکانیوز با اشاره به وضعیت جوی کشور طی 3 روز آینده گفت: براساس پیش بینی های صورت گرفته توسط هواشناسی، استان مازندران و مناطقی از گلستان طی امروز و فردا همراه با رگبار باران و وزش باد خواهد بود. همچنین وقوع رعد وبرق در برخی ساعات نیز دور از انتظار نیست.

وی ادامه داد: احتمال رگبار پراکنده باران و رشد ابر در مناطق جنوب کشور و دامنه های زاگرس جنوبی در هرمزگان، ارتفاعات فارس، شمال بوشهر، جنوب کهگیلویه و بویراحمد و ارتفاعات البرز مرکزی در بعدازظهر امروز وجود دارد همچنین در برخی ساعات نیز رعد وبرق و وزش باد شدید موقتی پیش بینی می شود.

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی گفت: در بعدازظهر امروز نیز شاهد افزایش سرعت وزش باد، تشکیل گرد وخاک و کاهش کیفیت هوا در برخی مناطق غرب و جنوب غرب کشور خواهیم بود.

وی اضافه کرد: وزش باد شدید در نوار شرقی کشور طی 3 روز آینده دور از انتظار نیست که پیش بینی می شود وزش باد در منطقه زابل با گرد وخاک همراه باشد.

وظیفه با اشاره به وضعیت جوی پایتخت طی 3 روز آینده گفت: آسمان تهران طی سه روز آینده صاف تا قسمتی ابری گاهی وزش باد خواهد بود . همچنین دمای هوا در بیشترین حالت خود به 37 درجه و در کمترین حالت خود به 25 درجه خواهد رسید.

701

کد خبر: 828187

وب گردی

وب گردی