پدیده، آخرین فرصت منصوریان؟/ صدای پای اسکوچیچ می‌آید!

از درون باشگاه استقلال خبر می‌رسد دیدار هفته پنجم مقابل پدیده آخرین فرصت سرمربی آبی‌پوشان است.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی ایسکانیوز، ابتدای لیگ برتر شانزدهم بود که علیرضا منصوریان سرانجام به نیمکت تیم فوتبال استقلال رسید و جانشین پرویز مظلومی شد. سرمربی آبی‌پوشان پایتخت شروع کابوس‌واری در استقلال داشت و علاوه بر سقوط تا رتبه ماقبل پایانی جدول رده‌بندی، 6 هفته در کسب پیروزی ناکام بود. در این مدت شایعات زیادی مبنی بر اولتیماتوم به منصوریان و حتی اخراج او مطرح شد اما مدیران باشگاه استقلال به مربی جوان خود اعتماد کردند و نتیجه اعتماد خود را با پیروزی در دربی و در ادامه با نایب‌قهرمانی لیگ برتر گرفتند.

منصوریان در ابتدای لیگ برتر هفدهم هزینه زیادی برای فعالیت در بازار نقل‌وانتقالات انجام داد و ستاره‌های گران‌قیمتی مانند داریوش شجاعیان، مجتبی جباری، پژمان منتظری و حسن بیت‌سعید را به تیمش اضافه کرد اما تیم کهشکانی استقلال مانند فصل گذشته شروع ناامیدکننده‌ای داشت. آبی‌پوشان از 4 دیدار نخست خود تنها یک امتیاز کسب کردند و با به ثمر رساندن فقط یک گل، آمار فاجعه‌باری را به ثبت رساندند.

حالا دوباره بازار شایعات داغ شده و صحبت‌هایی در مورد برکناری منصوریان به گوش می‌رسد. شنیده می‌شود حسن زمانی، منتقد اصلی سرمربی استقلال و محمدحسین قریب، رئیس هیأت مدیره باشگاه آبی‌پوش پایتخت از عملکرد منصوریان رضایت ندارند و قصد دارند بار دیگر به سراغ دراگان اسکوچیچ بروند. مربی سابق ملوان و فولاد خوزستان فصل گذشته نیز در آستانه حضور روی نیمکت استقلال قرار داشت اما در نهایت منصوریان به عنوان سرمربی آبی‌پوشان انتخاب شد.

از درون باشگاه استقلال خبر می‌رسد دیدار هفته پنجم مقابل پدیده آخرین فرصت منصوریان است و در صورتی که این مربی نتواند انتظارات را برآورده کند، به سمت درهای خروجی باشگاه هدایت خواهد شد.

604

کد خبر: 828280

وب گردی

وب گردی