برانکو کارش را بلد است/نباید به طارمی بی احترامی می شد

پیشکسوت پرسپولیس گفت: مگر طارمی و منشا چند دقیقه کنار یکدیگر بازی کرده اند که تشخیص دادید به هم پاس نمی دهند.

مجتبی محرمی پیشکسوت پرسپولیس در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار ایسکانیوز ضمن انتقاد از برخی رسانه ها گفت: طارمی و منشا مگر چند دقیقه کنار یکدیگر قرار گرفته اند که بتوان تشخیص داد آیا آن ها به هم پاس می دهند یا نمی دهند.

وی در ادامه ضمن حمایت از طارمی تاکید کرد: من سال گذشته درست زمانی که طارمی چند گل از ساسان انصاری کمتر زده بود گفتم، می نویسم و امضا می دهم که مهدی آقای گل خواهد شد و دیدید که این اتفاق هم افتاد.

پیشکسوت پرسپولیس همچنین اظهار کرد: نباید به طارمی بی احترامی شود او در دو فصل گذشته برترین بازیکن این تیم بوده است و زحمت فراوانی برای این تیم کشده است؛ هواداران نباید این اتفاقات را به راحتی فراموش کنند، حق طارمی این نبود که بعد از بازی با آن حال در رختکن گریه کند؛ البته همه هواداران نیز بعد از بازی پشیمان شدند چرا که آن ها هم مهدی را دوست دارند.

محرمی ادامه داد: البته مهدی می تواند این اتفاقات را فراموش کند و من با شناختی که از او و شخصیت او دارم به نظرم می تواند این اتفاقات را فراموش کند.

وی با بیان اینکه برانکو مربی بزرگی است تشریح کرد: او می داند از تیمش چه می خواهد و شک نکنید که او تیم را به شرایط عادی باز می گرداند.

پیشکسوت پرسپولیس ضمن بیان اینکه پرسپولیس نباید در بازی رفت با توجه به میزبان بودنش گلی را دریافت کند تاکید کرد: پرسپولیس همانگونه که برانکو می گوید باید بازی به بازی جلو برود و به نظرم قرعه پرسپولیس در این مرحله خوب است و مقابله با الاهلی، آسان تر از الهلال و العین خواهد بود.

محرمی در نهایت بیان کرد:اعتراض بازیکنان به یکدیگر طبیعی است؛ در زمان ما هم ممکن بود فرشاد پیوس گاهی اعتراض کند که چرا به او پاس نمی دهیم، اما ما واقعا با هم صمیمی بودیم و من تمام پنالتی هایی که برای پرسپولیس می گرفتم را به پیوس می دادم تا بتواند آقای گل شود.

606

کد خبر: 828307

وب گردی

وب گردی