شهباززاده و رحمتی مقصرهستند/ باید از منصوریان حمایت شود/ با شکست پدیده استقلال از بحران خارج می شود

سرمربی تیم امید استقلال گفت: بازی با پدیده برای استقلال سرنوشت ساز است و امیدورام آبی پوشان در این بازی نتیجه لازم را بگیرند تا از بحران خارج شوند.

محمد نوازی در گفت و گو با خبرنگار گروه ورزشی ایسکانیوز گفت: استقلال در چند هفته گذشته با بدشانسی که داشته نتایج خوبی بدست نیاورده اما منصوریان و دیگر اعضای کادرفنی زحمت خود را می کشند و باقی ماجرا به ساق های بازیکنان در زمین مسابقه بستگی دارد.خود منصوریان هم دوست ندارد تیمش ببازد و نتیجه نگیرد و او تمام تلاش خود را انجام داده است.

وی افزود: استقلال درحال حاضر چند بازیکن مصدوم دارد و از طرفی هم لیگ را با محرومیت آغاز کرد و همین مشکلات دست به دست هم دادند تا استقلال در چند هفته اخیر نتیجه نگیرد. به نظرم الان زمان مناسبی برای تخریب منصوریان نیست و باید از او حمایت نشود. درست است که من هم در کادرفنی استقلال هستم اما باید به سرمربی تیم فرصت داد چرا که او فصل گذشته هم مشکلات زیادی داشت اما در آخر توانست با آبی پوشان نایب قهرمان لیگ برتر شود.

نوازی ادامه داد: بازی با پدیده برای استقلال سرنوشت ساز است و امیدورام آبی پوشان در این بازی نتیجه لازم را بگیرند تا از بحران خارج شوند.به هرحال هواداران باید صبور باشند تا استقلال به هدفی که دارد برسد.

وی با اشاره به عملکرد ضعیف مهاجمان استقلال عنوان کرد: زمانی که توپ وارد دروازه حریف نمی شود (به عنوان مثال) از رحمتی تا شهباززاده مقصر هستند و کل تیم باید تلاش کنند تا توپ وارد دروازه حریف شود. نمی توان تمام اتفاقات را برگردن یک نفر انداخت و بدشانسی باید دست از سراستقلال بردارد.

سرمربی تیم امید استقلال خاطرنشان کرد: تیم امید های استقلال را من نبستم اما هدفم در این تیم این است تا بازیکنان جوان را شناسایی و تربیت کنم و به تیم بزرگسالان بفرستم.

600

کد خبر: 828355

وب گردی

وب گردی