تبیین خدمات و دستاوردهای علمی،فرهنگی، پژوهشی و امکانات دانشگاه برای داوطلبان

نشست اعضای کمیته اجرایی بخشنامه هدایت تحصیلی با حضور دکتر همایون موتمنی رییس،دکتر سید علی نبوی و دکتر ناصر علی یدالله زاده معاونت آموزشی و ادای و مالی در دانشگاه آزاد اسلامی واحد بابل برگزار شد.

به گزارش ایسکانیوز، دکتر همایون موتمنی دانشگاه آزاد اسلامی واحد بابل در این نشست اظهار کرد: ابلاغ بخشنامه‌ای با موضوع هدایت تحصیلی داواطلبان بدون آزمون به واحدهای دانشگاهی فرصت مناسبی داد تا بتوانند دامنه تبلیغات خود را به نحو شایسته ای انجام دهند.

رئیس واحد بابل به اهمیت این بخشنامه اشاره کرد و گفت:حوزه‌های معاونت آموزشی و ادای و مالی و روابط عمومی‌ انتظار می رود با رعایت موارد مندرج در بخشنامه به ارائه طرح‌های نو و خلاقانه به ویژه در فضای مجازی برای معرفی هر چه بیشتر دانشگاه بپردازند.

دکتر سید علی نبوی معاونت آموزشی واحد بابل تکریم ارباب رجوع و دادن مشاوره به داوطلبان بدون آزمون ضروری دانست و بیان کرد:کارشناسان آموزشی،حراست و روابط عمومی‌ نقش بی‌بدیل و غیر قابل انکاری در شناساندن دانشگاه به جامعه به ویژه دانش‌آموزان دارند.

معاونت آموزشی واحد بابل گفت:شهرستان بابل یک شهر تمام دانشگاهی است رقبای دانشگاهی زیادی در این شهر دار یم،پس برای هدایت داوطلبان به دانشگاه آزاد اسلامی واحد بابل موضوع را جدی گرفته و در این راستا باید تلاش و کوشش کنیم.

دکتر یدالله زاده معاونت اداری و مالی واحد بابل صرف جویی و مدیریت کاهش هزینه ها برای تبلیغات و ارائه خدمات به مخاطبان دانشگاه را مورد توجه قرار داد و تاکید کرد:برنامه ریزی و مدیریت تبلیغات برای جذب دانشجویان بدون آزمون در فضای جدید و روش های صحیح تری انجام گیرد،حوزه معاونت داری و مالی هر آنچه توان دارد در این خصوص به عوامل اجرایی بخشنامه هدایت تحصیلی کمک می کند.

درادامه عباس ولی پور افروزی مدیر روابط عمومی واحد بابل با اشاره به تحولات مدیریتی صورت گرفته در دانشگاه آزاد اسلامی بیان کرد:دانشگاه آزاد اسلامی فرزند انقلاب است ودر راستای اهداف انقلاب اسلامی برای تعالی و ارتقاء سطح کیفی آموزش عالی کشور گام برمی دارد، حضوردکتر ولایتی در رأس دانشگاه منشاء خیر و برکت است.

ولی پور افروزی گفت: نگاه روابط عمومی در ارتباط مسئولین با جامعه یک نگاه تعاملی است ودر معرفی ظرفیت و دستاوردهای دانشگاه نقش مهمی دارند.

200/202

کد خبر: 828360

وب گردی

وب گردی