تکلیف ۴ وزن امید مشخص شد/ معرفی نفر پنجم هفته آینده

تکلیف ۴ وزن امید برای حضور در رقابت‌های جهانی اسپانیا امروز مشخص شد و انتخابی وزن منهای ۸۴ کیلوگرم هفته آینده برگزار می‌شود تا نفر اعزامی این وزن به مسابقات جهانی معرفی شود.

به گزارش ایسکانیوز و به نقل از سایت فدراسیون کاراته، سومین و آخرین مرحله رقابت انتخابی تیم ملی امید امروز(یکشنبه 29 مرداد ماه) در سالن شهید کبگانیان تهران برگزار شد وطی آن مسافر جهانی اسپانیا نیز مشخص و از سوی کادر فنی نیز 5 نفر به عنوان نفرات دوم و سوم به اردوی آمادگی فراخوانده شدند.

در وزن منهای 60 کیلو گرم، علی مسکینی از کرمانشاه با 4 برد و 2 باخت مسافر جهانی شد. در این وزن عبداله ولدی دیگر کاراته کای کرمانشاهی با 4 برد و 3 باخت به عنوان نفر دوم در اردو باقی ماند.

همچنین مهدی رحیمی نژاد از گیلان که در پیکارهای انتخابی این وزن به 3 برد و 4 باخت دست یافت نیز به اردو دعوت شد.

در وزن منهای 67 کیلو گرم، امیررضا میرزایی از قزوین با سه برد و یک باخت در لیست اول این وزن برای رقابتهای جهانی اسپانیا قرار گرفت. در این وزن دانیال زحمتکش از گیلان با 2 برد و 2 باخت به عنوان نفر دوم به اردوی امادگی فراخوانده شد.

در وزن منهای 75 کیلو گرم، الیاس محمدزاده از گیلان با سه برد و بدون باخت مسافر جهانی شد. در این وزن میلاد بهمنی از تهران با 2 برد و 2 باخت به عنوان نفر دوم به اردوی امادگی دعوت شد.

در وزن مثبت 84 کیلو گرم هم صالح اباذری از مرکزی با چهار برد و بدون باخت نامش در لیست اول این وزن برای رقابتهای جهانی اسپانیا نوشته شد. مهدی عاشوری از مازندران با 2 برد و 2 باخت به عنوان نفر دوم وارد اردوی امادگی تیم ملی شد.

اما امروز مبارزات وزن 84-کیلوگرم به دلیل مصدومیت مهدی قراری زاده برگزار نشد و با تصمیم کادر فنی قرار است هفته آینده 3 کاراته کا این وزن، محمدرضا گیلان پور از گیلان، علی نجفی از قم و مهدی قراری زاده از کرمان به مصاف هم بروند تا تکلیف نفر اعزامی به مسابقات جهانی مشخص شود.

602

کد خبر: 828385

وب گردی

وب گردی