در شورای چهارم کرج چه گذشت؟ /توصیه هایی به شورای پنجم

عضو شورای چهارم شهر کرج گفت: اعضای شورای پنجم به دنبال خط و خطوط افراد نباشند، بلکه یک شورای خدمتگزار باشد.

به گزارش خبرنگار ایسکانیوز، با توجه به این موضوع که در روزهای پایانی فعالیت چهارمین دوره شورای شهر و روستاها قرار داریم با حمیدرضا ابوالحسنی عضو شورای اسلامی شهر کرج گفت و گویی داشته داشتیم و وضعیت شهرداری این شهر را در دوره چهارم بررسی کنیم.

مشروح این گفت و گو در ادامه می آید.

حمید رضا ابوالحسنی عضو چهارم شورای اسلامی شهر کرج به تشریح اقدامات شورای این شهر پرداخت و در گفت و گو با خبرنگار ایسکانیوز، بیان کرد: با همدلی و همکاری بالای 80 درصد اعضای شورا توانستیم به لوایح شهرداری پاسخ مثبت دهیم و مصوبات خوبی را داشته باشیم.

وی تصریح کرد: اعضای شورای شهر توانستند به شهرداری در اجرای پروژ های مناسب فرهنگی، اجتماعی و خدماتی در شهر کرج کمک کنند.

رفع بار ترافیکی در شورای چهارم

عضو شورای شهر کرج افزود: خوشبختانه عزیزان شهروند شاهد فعالیت های شورای شهر کرج بودند که توانسیم بار ترافیکی شهر کرج را از خیابان ها شهر رفع کنیم.

ابوالحسنی با بیان این که خیلی از پروژه های شورا هنوز کامل نشده است، ادامه داد: اگر پروژ ه های ما کامل شود بار ترافیکی تقریبا 80 درصد هسته مرکزی شهر سبک می شود.

وی با بیان این که پروژه ها یکی پس از دیگری به ثمر نشسته اند، تصریح کرد: انشالله مردم ببینند و بدانند که شهر کرج تحول خوب شهرسازی یا زیرساختی پیدا کرده است.

عضو شورای شهر کرج افزود: ما خوشحالیم که تعداد زیادی از عزیزانی که در شورای جدید فعالیت خواهند کرد از فرزندان کرج، عزیزان ایثارگر و خانواده های شهدا هستند که دلسوز و دردآشنا با نظام جمهوری اسلامی ایران می باشند.

وی ادامه داد: گاهی اوقات خود افراد بد نیستند متاسفانه افراد اطراف آنها خوب نیستند به اصطلاح "مگسان دور شیرینی" می شوند، شیرینی خودش بد نیست مگس ها شیرینی را آلوده می کنند؛ بنابراین باید دوستان برای بحث و مشورت مراقب باشند و با افرادی صحبت کنند که اطلاعات دقیق و صحیح به آنها دهند.

به دنبال تجربه کردن تجربه دیگران نباشید

ابوالحسنی افزود: دوستان جدید شورا با افرادی مشورت کنند که کرج را می شناسند و از تجربه این گونه افراد استفاده کنند؛ به دنبال این نباشند که تجربه دیگران را تجربه کنند.

وی با اشاره به این که از نظر اقتصادی کرج و کل کشور در شرایط سختی به سر می برد، گفت: اعضای شورای جدید در هر صورت باید امورات را اولویت بندی و بر آن اساس فعالیت کنند بروند و توجهی به این موضوع نداشته باشند که شورای چهارم چه فعالیت هایی را انجام نداده است.

اجرایی کردن مصوبات شورای سوم در شورای چهارم

عضو شورای شهر کرج ادامه داد: احتمال اشتباهاتی در شورای چهارم کرج هم وجود دارد که ممکن است مقداری از کارها عقب افتاده باشد اما توجهشان بیشتر بر روی فعالیت های مثبت باشد.

وی خاطرنشان کرد: از موفقیت های شورای چهارم میتوان به اجرایی کردن اکثر مصوبات شورای سوم نام برد و همین طور شورای پنجم باید این راه را با درایت و وحدت نه تنها در شورا بلکه در بین مدیران دلسوزش باشد.

شورا شورای خط و خطوطی نباشد

ابوالحسنی تاکید کرد: دوستان شورای جدید به دنبال خط و خطوط افراد نباشند، شورا شورای خط و خطوطی نباشد، شورای خدمتگزار باشد.

وی در پایان گفت: امیدوارم این عزیزان با توجه به این موضوع که مدیران خوب و باتجربه ای هستند بتوانند با ایجاد وحدت، همدلی، صفا و صمیمیت کارنامه چهار ساله شورای پنجم ارائه دهند.

901/900

کد خبر: 828412

وب گردی

وب گردی