اصفهانیان: در هفته چهارم داور دو پنالتی به‌ سود پرسپولیس نگرفت/با اشتباه داوران طبق آئین‌نامه برخورد می‌کنیم

رئیس کمیته داوران می‌گوید تا هفته چهارم ۳۲ بازی برگزار شد و تنها در دو بازی داوران عملکرد مناسبی نداشتند.

به گزارش ایسکانیوز و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، فریدون اصفهانیان، رئیس کمیته داوران درباره عملکرد داوران تا هفته چهارم لیگ برتر گفت: در 32 بازی برگزار شده فقط دو اشتباه تاثیرگذار داشتیم که داوران قضاوت خوبی نکردند و اشتباه فاحش داشتند، به هر حال داور اشتباه می کند و این جزیی از فوتبال است.

وی در ادامه درباره بازی استقلال تهران و استقلال خوزستان گفت: متاسفانه داور مسابقه به علت عدم جابجایی مناسب نتوانست خطای مدافع تیم استقلال خوزستان را بر روی مهاجم استقلال تهران تشخیص دهد البته ناگفته نماند قبل از وقوع پنالتی مهاجم استقلال تهران در وضعیت آفساید قرار داشته است. همچنین گلی که تیم استقلال تهران به ثمر رساند به اشتباه از سوی کمک داور اول مسابقه به دلیل تخلف آفساید، مردود اعلام شد.

رئیس کمیته داوران درباره قضاوت بازی پرسپولیس و سیاه جامگان گفت: داور بازی دو پنالتی به سود پرسپولیس نگرفت و اینکه قبل از به ثمر رسیدن گل تیم سیاه جامگان، مهاجم این تیم مرتکب خطای هند شده بود که متاسفانه این صحنه نیز از چشم داور دور ماند.

وی در ادامه افزود: من عملکرد داوری را مثبت ارزیابی می‌کنم، داوران ما با کمترین امکانات و بدون چشم‌داشتی بیشترین زحمت را می کشند. امیدوارم با جوانگرایی که در داوران رخ داده است، روز به روز شاهد عملکرد بهتری ازآنها باشیم. کلیه مسابقات توسط تیم آنالیز کمیته داوران بررسی و به دقت آنالیز می‌شود و اگر داوری اشتباه قضاوت کرده است، طبق آیین نامه با داوران رفتار خواهیم کرد.
اصفهانیان در پایان ضمن تشکر از باشگاههای گفت: جا دارد از تمامی اعضای کادر فنی تیم‌ها که همکاری های لازم را در زمین مسابقه با داوران دارند، تقدیر و تشکر می کنم.

602

کد خبر: 828432

وب گردی

وب گردی