تعیین تکلیف میادین مشترک طی 4سال آینده

وزیر نفت گفت: در برنامه پیشنهادی‌ام برای وزارت نفت دولت دوازدهم عنوان کردم که در طول چهار سال آینده هیچ میدان مشترکی بلاتکلیف نخواهد نماند،

به گزارش گروه اقتصادی ایسکانیوز؛ بیژن نامدار زنگنه وزیر نفت عصر امروز در حاشیه نخستین جلسه هیات دولت دوازدهم در جمع خبرنگاران به بیان اولویت‌های وزارت نفت در دولت دوازدهم پرداخت و اظهار کرد: جذب سرمایه‌گذاری شرکت‌های معتبر داخلی و خارجی برای توسعه میادین مشترک و همچنین افزایش بازیافت نفت در میادین در حال بهره‌برداری از اولویت‌های وزارت نفت در دولت دوازدهم است.

او بر ضرورت توجه به افزایش ضریب بازیافت مخازن تاکید کرد و گفت: پس از انقلاب هیچ کار جدی و قابل اعتنایی در زمینه افزایش ضریب بازیافت میدان‌های نفتی نشده، از آنجا که افزایش ضریب بازیافت کار دشوار و مشکلی است، به کار جهادی نیاز دارد.

وزیر نفت همچنین با تقدیر از نمایندگان مجلس به دلیل رای اعتماد به او گفت: اعتماد نمایندگان مجلس برای ما بسیار ارزشمند است و رای بالایی که آنها به من دادند به معنای رای بالا به عملکرد صنعت نفت و کارکنان زحمتکش این صنعت بود.

زنگنه گفت: رای بالای نمایندگان مجلس به وزیر نفت موجب دلگرمی بیشتر کارکنان ما برای ایجاد ماموریت‌ها و مسئولیت‌هایی که طبق قانون برعهده وزارت نفت است و در برنامه‌های رئیس‌جمهوری نیز منعکس شده است، خواهد شد.

402

کد خبر: 828475

وب گردی

وب گردی