تولید و اشتغال با تعامل همه ی وزارت خانه ها

وزیر امور اقتصادی و دارایی به همکاری سایر وزارت خانه ها برای تولید اشتغال تاکید کرد و گفت: محور اصلی دولت دوازدهم تولید و ایجاد اشتغال است.

به گزارش گروه اقتصادی ایسکانیوز؛ مسعود کرباسیان پس از پایان جلسه هیات دولت درجمع خبرنگاران ضمن قدردانی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی در رای اعتماد به وزیران افزود: در سال تولید و اشتغال هستیم و رییس جمهوری هم به این اشاره داشتند که این محورمهم فعالیت دولت در سال جاری است.
کرباسیان اظهارکرد: به لحاظ گستردگی وزارت اقتصاد و دارایی در زمینه های مختلف از اجرای اصل 44، مالیات، خصوصی سازی، بازارسرمایه و همکاری با نظام بانکی و نیز جذب سرمایه گذری خارجی یک محور خاصی را نمی شود دنبال کرد محور اصلی ما تولید اشتغال است.
او به همدلی در دولت اشاره کرد و گفت: باید با همکاری وزارت خانه های دیگر بتوانیم به این هدف مان برسیم هدفی که از طرف رییس جمهوری تعیین شده است و برای تحقق این امر از ظرفیت های تمام سازمان های مرتبط به این وزارت خانه را به کار بگیریم.
وزیراموراقتصاد و دارایی با بیان این که ایجاد اشتغال برنامه های منسجم و کارشناسی قابل اجرا می طلبد و باید با وزارت خانه های دیگر مشارکت کنیم، تصریح کرد: اشتغال فرایند گسترده ای دارد یعنی از آنهایی که دانش بنیان هستند تا قالب تعاونی، حتی آنهایی که در رابطه با اصل 44 عمل می کنند و نیز دستگاههای و بنگاه های که نظام بانکی بتواند درجذب منابع نقدینگی و جریان حساب های جاری شان کمک کند تا بازار سرمایه بتوانند منابع تامین سرمایه را به سرمایه گذاری بلند مدت و کوتاه مدت فراهم کند، کمک بگیریم.
منبع: ایرنا
403

کد خبر: 828480

وب گردی

وب گردی