منطقه آزاد کیش در انتظار یک تحول مدیریتی

با انتصاب علی‌اصغر مونسان به‌عنوان معاون رئیس‌جمهور و ریاست سازمان میراث فرهنگی، سازمان منطقه آزاد کیش عملاً در آستانه انتخاب یک مدیرعامل جدید است. از گوشه و کنار خبر می‌رسد که اصلی‌ترین گزینه برای تصدی این پست تأثیرگذار،‌ مدیر کهنه‌کار «بهبود بهی‌زادی» با کوله‌باری از تجربه است. یکی از دلایل نامزدی بهی‌زادی، تجربیات فراوان و درخشان او در جزیره کیش و بین کیش‌وندان است.

به گزارش خبرنگار گروه اقتصادی ایسکانیوز؛ مهندس بهبود بهی‌زادی متولد سال ۱۳۳۸ و فارغ‌التحصیل رشته مهندسی مکانیک سیالات از دانشگاه صنعتی شریف جدی ترین گزینه برای تصدی سمت مدیرعاملی سازمان منطقه آزاد کیش است که از سوی کیشوندان مطرح می شود.

در ادامه سوابق علمی او باید اشاره کرد؛ همچنین آموزش‌دیده در دوره‌های تخصصی نظارت جوشکاری و مدیریت پروژه و کنترل پروژه ACS از لندن است.

گوشه‌ای از فعالیت‌های بهی‌زادی در جزیره کیش را می‌توان ایجاد بیش از ۲۰۰ هکتار فضای سبز، تکمیل سازه و تجهیز و تحویل و بهره‌برداری از تصفیه‌خانه ۱۰ هزار مترمکعبی فاضلاب، تکمیل و تجهیز و بهره‌برداری از ایستگاه‌های انتقال فاضلاب شهری، تکمیل و تجهیز و بهره‌برداری از پایانه جدید بندرگاه، ساماندهی در جمع‌آوری و سیستم دفع زباله، ایجاد اولین سایت بازیافت نخاله‌های ساختمانی کشور، ساخت و تحویل ساختمان ستاد مقاومت بسیج سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و لایروبی بندر چارک اشاره کرد.

با توجه به فعالیت ها و سوابق اجرایی این مدیر کهنه کار، انتظار می رود با انتصاب وی به عنوان مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش، یک تحول مدیریتی و عمرانی و اقتصادی در انتظار جزیره کیش و کیشوندان باشد.

400

کد خبر: 828492

وب گردی

وب گردی