عکس امام، رهبری و سردار سلیمانی در خانه تمام عشایر عراقی به چشم می خورد/ابهام در وضعیت حاج احمد متوسلیان

نماینده مقام معظم رهبری در سپاه قدس گفت: سران عشایر عراقی در خانه هایشان عکس امام خمینی، مقام معظم رهبری و سردار قاسم سلیمانی را بر دیوار ها نصب کرده اند.

به گزارش ایسکانیوز، حجت الاسلام شیرازی در هجدهمین نشست سالانه اتحادیه های انجمن اسلامی دانشجویان مستقل گفت: ما مدت ها به دنبال این بودیم تا نقطه اتصال سپاه و دانشگاه را محکم تر کنیم.

او ادامه داد: در این مسیر کمک خواهیم کرد تا فرماندهان سپاه نیز بیشتر در محیط های دانشجویی حضور پیدا کنند.

نماینده ولی فقیه در سپاه قدس خاطر نشان کرد: در مرداد ماه سال 67 امام خمینی قطع نامه 598 را پذیرفت و در پی آن پیامی داد. این پیام به مناسبت سالگرد کشتار مسلمانا در مکه بودو در این پیام آمده بود که ما باید بسیج جهانی اسلام را شکل دهیم.

وی اضافه کرد: امروز در لبنان، سوریه، یمن و خیلی از کشور های دیگر زمینه شکل گیری نیروهای بسیجی جهان اسلام ایجاد شده است.

حجت الاسلام شیرازی تاکید کرد: اگر در سال های جنگ و پس از آن ادعا می کردیم که روزی در عراق قدرت خواهیم گرفت، کسی باور نمی کرد اما امروز به این مهم دست یافته ایم.

او گفت: سران عشایر عراقی در خانه هایشان عکس امام خمینی، مقام معظم رهبری و سردار قاسم سلیمانی را بر دیوار ها نصب کرده اند.

نماینده مقام معظم رهبری ادمه داد: امروز 65 درصد از خاک سوریه آزاد شده است و کمتر از 20 درصد خاک این کشور در اختیار داعش است.

وی افزود: نگاه ها در کشور به محور مقاومت متفاوت است اما اگر قرار باشد این اختلافات در روند جبهه مقاومت تاثیر گذار باشد، این پیروزی ها در سطح منطقه پیش نمی آید. همه دیدگاه ها بر محور ولایت فقیه عمل می کنند و این عامل پیروزی ماست.

نماینده رهبری در سپاه قدس گفت: همانطور که امروز مفقودینی در جبهه سوریه وجد دارند که هیچ سندی مبنی بر شهادتشان و تایید این موضوع وجود ندارد، در مورد حاج احمد متوسلیان نیز هیچ سندی مبنی بر شهادت یا زنده بودن ایشان که تایید شده باشد، وجود ندارد و در مورد آن هیچ صحبتی نمی توان کرد.

201

کد خبر: 828496

وب گردی

وب گردی