سردار سنایی: تکفیری‌ها اعتقادی به جنگ با اسراییل ندارند

معاون سیاسی سپاه گفت: تکفیری‌ها اعتقادی به جنگ با اسراییل ندارند و همراهی اسراییل با آن‌ها بسیار آشکار است.

به گزارش ایسکانیوز، سردار رسول سنایی در دهمین یادواره شهدای شهرک شاهد بجنورد اظهار داشت: شهید کسی است که خطر را می‌پذیرد و در تراز عالم و نبی خدا قرار می‌گیرد. شهید در زمره بندگان خاص خداست که باب جهاد به رویش گشوده شده است.

وی افزود: جریان تکفیری فکر می‌کرد با تصاویر اسارت شهید حججی تصاویر گسترده شکست و اضمحلالش جبران می‌شود. با این پیش‌فرض اقدامات کثیف خود را منتشر می‌کند. اقدامات داعش به هیچ عنوان ریشه اسلامی و انسانی ندارد.

معاون سیاسی سپاه تصریح کرد: اشتباه بزرگ تکفیری‌ها باعث معرفی چهره مقاومت اسلامی به تمام جهان شد. اکنون دنیا دو چهره از دو جبهه می‌بیند. جبهه‌ای که اسیر را به شهادت می‌رساند و جبهه‌ای که مردانه مقاومت می‌کند.

وی با اشاره به تاکتیک داعش با نام پیروزی در سایه ترس گفت: جریان تکفیری نماینده تمام عیار اسلام آمریکایی است و سود جنگ سوریه را آمریکا و اسرائیل می‌برند.

سردار سنایی گفت: امروز جریان تکفیری ابزار دست لیبرالیزم است و به‌ عنوان عاملی مقابل جریان اسلام ناب و مقاومت و بیداری اسلامی است. آمریکایی‌ها با استفاده از ضعف عقلانیت در جریان تکفیری به اهداف خود می‌اندیشد.

وی افزود: تکفیری‌ها اعتقادی به جنگ با اسراییل ندارند و همراهی اسراییل با آن‌ها بسیار آشکار است. امروز در جنوب سوریه با پیروزی‌های مقاومت آمریکایی ها به وساطت و مذاکره آمده‌اند که حیات تکفیری‌ها حفظ شود.

معاون سیاسی سپاه با اشاره به تقابل جبهه کفر و جبهه مقاومت در منطقه خاطرنشان کرد: امروز تقابل جدی دو جبهه اسلام ناب محمدی و نظام استکبار شکل گرفته است.

وی با بیان اینکه آل‌سعود ‌نماینده ‌تکفیری و استکبار است و به منافع مقاومت اسلامی حمله می‌کند، تاکید کرد: فتح موصل و حلب نقطه روشنی از پیروزی‌های مقاومت اسلامی و نشان‌گر پایان داعش است.

وی با بیان اینکه جمهوری اسلامی با دعوت دولت رسمی سوریه در این کشور حضور دارد اما تکفیری‌ها خود را به سوریه تحمیل کرده‌اند، تصریح کرد: اروپایی‌ها فرماندهی میدان تکفیری‌ها را برعهده دارند و هم‌اکنون سگ‌های هار تکفیری به جان خودشان افتاده‌اند و تازه به فکر کشیدن ترمز تکفیری‌ها شدند.

سردار سنایی با بیان اینکه‌ دلارهای نفتی هزینه اقدامات تروریستی سوریه و عراق را تامین می‌کند و اتاق عملیات داعش در اردن است، افزود: هزینه سنگین این اقدامات نیز با عربستان است، اما تغییر معادله قدرت در سوریه باعث تغییر موضع کشورهایی همانند ترکیه شده است.

معاون سیاسی سپاه پاسداران آمریکا را در راس حامیان داعش دانست و گفت: آمریکایی‌ها به دنبال تجزیه کشورهای اسلامی هستند.

وی بیان داشت: خون پاک شهدا همه معادلات و محاسبات را تغییر داده است. تفاوت آشکار دو جبهه در پشتوانه‌های معنوی آن‌هاست. خون شهید حججی نشان داد دل بستن دشمن به تفاوت نسل جدید و قدیم در ایران، خیالی باطل و غلط بوده است. ‌

سردار سنایی جبهه مقاومت را تصویری از اتحاد امت اسلام و به وجود آمدن فرهنگ بسیجی در منطقه دانست و گفت: امروز آرمان امام راحل در جهان اسلام طنین‌انداز شده است.

وی اضافه کرد: حمله تروریست‌ها در تهران هم حماقت دیگری بود که با اقدام متقابل سپاه دل‌ها را با جریان مقاومت همراه کرد.

901

کد خبر: 828501

وب گردی

وب گردی