ترکیب پرسپولیس با سورپرایز یا همان همیشگی؟!

تیم فوتبال پرسپولیس و الاهلی عربستان فردا (30 مردادماه) در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا به مصاف یکدیگر می روند.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی ایسکانیوز، تیم فوتبال پرسپولیس و الاهلی عربستان فردا (30 مردادماه) در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا به مصاف یکدیگر می روند. دیداری که فوتبال دوستان منتظر برگزاری اش هستند تا تنها نماینده ایران در این دوره از رقابت ها شگفتی ساز شود. نگاهی می اندازیم به ترکیب احتمالی پرسپولیس برای این دیدار:

علیرضا بیرانوند، سنگربان پرسپولیسی ها، اولین گزینه برای دروازه پرسپولیس است.

با وجود محرومیت و غیبت سید جلال حسینی، محمد انصاری و شجاع خلیل زاده در عمق دفاع سرخ ها توپ خواهند زد.

صادق محرمی دفاع راست و حسین ماهینی کاپیتان و دفاع چپ پرسپولیس طبق روال همیشگی خواهند بود.

نکته ی اصلی در خط هافبک پرسپولیس و پست حساس هافبک دفاعی خواهد بود. جایی‌که از بین محسن ربیع خواه و کمال کامیابی نیا یکی به عنوان یار ثابت به میدان خواهد رفت؛ طبق تمرینات اخیر پرسپولیس به احتمال زیاد کامیابی نیا در ترکیب اصلی قرار خواهد گرفت و در صورت لزوم ربیع خواه از نیمه دوم به میدان خواهد رفت.

فرشاد احمدزاده بازیکن مورد علاقه برانکو با محسن مسلمان و وحید امیری در ترکیب اصلی حضور خواهند داشت؛ بشار رسن هافبک عراقی پرسپولیسی ها نیز می تواند گزینه تعویض در نیمه دوم باشد.

خط حمله پرسپولیس شاید پرشائبه ترین پست فعلی باشد؛ مهدی طارمی که فیکس خواهد بود، باید دید پروفسور از بین گادوین منشا و علی علیپور کدام یک را به زمین خواهد فرستاد؟! با توجه به دیدارهای اخیر پرسپولیس حضور منشا در ترکیب اصلی کمی دور از ذهن است اما سورپرایزهای برانکو را نمی توان فراموش کرد.

** ترکیب احتمالی: علیرضا بیرانوند، محمد انصاری، شجاع خلیل زاده، صادق محرمی، حسین ماهینی، محسن ربیع خواه، کمال کامیابی نیا، فرشاد احمدزاده، محسن مسلمان، وحید امیری، مهدی طارمی و علی علیپور.

601

کد خبر: 828586

وب گردی

وب گردی