از بولتن تصویری تا برنامه نشست های تخصصی جشنواره فیلم سلامت

جشنواره فیلم سلامت در دومین دوره خود علاوه بر برگزاری چهار نشست تخصصی و انتشار بولتن تصویری به بهترین پیام های سلامتی که مخاطبان جشنواره هر روز اعلام کنند، جایزه می دهد.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از روابط عمومی دومین جشنواره فیلم سلامت، به منظور اطلاع رسانی اتفاقات جشنواره بولتن ویدئویی بنام «نما سلامت» همزمان با ایام برگزرای جشنواره توزیع می‌شود.

محتویات بولتن ویدئویی «نما سلامت» شامل برنامه های کارگاه ها، نشست های تخصصی، استقبال مردم از نمایش فیلم ها و.. است.

**برگزاری چهار نشست‌ تخصصی در جشنواره فیلم سلامت

نشست‌های تخصصی جشنواره فیلم سلامت با حضور تهمینه میلانی، مجید برزگر، ابراهیم ایرج زاد و پوران درخشنده در روزهای برگزاری جشنواره با محوریت بررسی آثار حاضر این کارگردانان سینما در جشنواره سلامت برپا خواهد شد.

روز چهارشنبه اول شهریورماه و همزمان با اولین روز برگزاری جشنواره نشست تخصصی «خشونت خانگی» با بررسی فیلم «ملی و راه های نرفته» با حضور تهمینه میلانی کارگردان این اثر سینمایی و کارشناسان حوزه سلامت برگزار می‌شود.

روز پنجشنبه 2 شهریورماه نشست «آلزایمر و تنهایی در سالمندی» به بهانه نمایش فیلم «یک شهروند کاملا معمولی» در جشنواره سلامت با حضور مجید برزگر و در کنار کارشناسان حوزه سلامت برپا می شود.

ابراهیم ایرج زاد کارگردان فیلم تابستان داغ به بهانه نمایش این اثر سینمایی در جشنواره فیلم سلامت مهمان سومین نشست تخصصی جشنواره با عنوان «فرزندآوری و فرزند پروری» خواهد بود و این نشست هم اندیشی در کنار کارشناسان سلامت جمعه 3 شهریور برگزار خواهد شد.

پوران درخشنده نیز مهمان آخرین نشست تخصصی جشنواره سلامت در روز شنبه 4 شهریورماه با موضوع «طلاق عاطفی» است. این نشست به بهانه حضور فیلم زیر سقف دودی در دومین جشنواره فیلم سلامت با حضور کارشناسان حوزه سلامت برپا می شود.

** جشنواره فیلم سلامت به بهترین پیام سلامت جایزه می‌دهد

همچنین مخاطبان حاضر در جشنواره فیلم سلامت در صورت تمایل می توانند با مراجعه به غرفه سلامت، پیام سلامتی ارائه کنند و در پایان هر روز به 5 نفر از بهترین ها جایزه اهدا می شود.

** زمان تحویل کارت‌های مردمی جشنواره فیلم سلامت اعلام شد

علاقمندان به حضور در دومین جشنواره فیلم سلامت که تا پایان روز 29 مرداد از طریق ربات ثبت نام کرده اند می توانند کارت های خود را دریافت کنند.

ثبت نام کنندگان روز سه شنبه 31 مردادماه از ساعت 14 تا 20 با مراجعه به طبقه ششم پردیس سینمایی چارسو می توانند کارت خود را دریافت کنند.

دومین جشنواره فیلم سلامت یکم تا پنجم شهریورماه در پردیس سینمایی چارسو برگزار می شود.

503

کد خبر: 828718

وب گردی

وب گردی