کشف حدود یک میلیارد ریال سیگار و انواع کالای قاچاق در گناوه

رئیس پلیس شهرستان گناوه گفت: ۳۶ هزار نخ سیگار و انواع کالای قاچاق به ارزش ۱.۱ میلیارد ریال در یک منزل مسکونی در گناوه کشف شد.

به گزارش ایسکانیوز، سرهنگ داریوش مردانی ظهر امروز در جمع خبرنگاران در گناوه با تاکید بر تشدید بر مبارزه با قاچاق اظهار داشت: قاچاق کالا نه تنها به زیرساخت‌های اقتصادی و معیشتی صدمه وارد می‌کند بلکه سبب راکد شدن تولیدات کارخانجات و افزایش نرخ بیکاری می‌شود.

وی با قدردانی از مشارکت مردم در امر مبارزه با قاچاق افزود: مبارزه با قاچاق در شهرستان گناوه به عنوان یک امر اجتماعی مورد توجه همگان قرار دارد که در این راستا مردم با پلیس مشارکت تنگاتنگی دارند.

رئیس پلیس شهرستان گناوه با اشاره به اینکه اشراف پلیس بر اوضاع سبب کاهش جرایم به ویژه قاچاق کالا شده است تصریح کرد: به سبب اشراف پلیس بر اوضاع و رصد شبانه‌روزی تخلفات و جرایم، فضای گناوه برای قاچاقچیان نامساعد و ناامن است.

سرهنگ مردانی از کشف 36 هزار نخ سیگار خارجی در گناوه خبر داد و گفت: ماموران پلیس آگاهی شهرستان گناوه با اقدامات اطلاعاتی موفق به شناسایی محل نگه‌داری کالای قاچاق در انبار یک منزل مسکونی شهر گناوه شدند.

وی با اشاره به بارگیری کالای قاچاق در سمندسواری خاطر نشان کرد:ماموران پس از هماهنگی با مقام قضایی در بازرسی از این منزل مسکونی یک دستگاه خودرو سمند هنگام بارگیری کالای قاچاق توقیف کردند.

رئیس پلیس شهرستان گناوه از دستگیری یک متهم در هنگام بارگیری کالای قاچاق خبرداد و خاطر نشان کرد: در انبار نگه داری کالای قاچاق 36 هزار نخ سیگار و سایر اقلام قاچاق که از طریق مبادی غیرقانونی وارد کشور و از طریق خودروهای شوتی از شهرستان کنگان به گناوه انتقال می‌دادنند کشف شد.

وی با اشاره به انتقال کالای قاچاق به استان‌های دیگر افزود: متهم قصد داشت در فرصت مناسب کالاهای قاچاق موجود در انبار گناوه، را برای انتقال به استان خوزستان اقدام کند.

سرهنگ مردانی ارزش محموله قاچاق کشف شده را برابر نظر کارشناسان یک میلیارد و 100 میلیون ریال عنوان و بیان کرد: متهم با تشکیل پرونده در اختیار مقام قضایی قرار گرفت.

901

کد خبر: 828788

وب گردی

وب گردی