کلینیک تخصصی بیماران نادر راه اندازی شد

مدیرعامل بنیاد بیماری‌های نادر گفت: یک میلیون و 200 هزار نفر در کشور درگیر بیماری‌های نادر هستند و ما هم اکنون ۲۰ انجمن فعال در کشور داریم که خدمات گوناگونی را به بیماران عرضه می‌کنند.

مدیرعامل بنیاد بیماری‌های نادر گفت: امروز با سرمایه گذاری ۲ میلیارد تومان کلینیک تخصصی بیماران نادر به مساحت ۳۰۰ متر مربع راه اندازی شد.

علی داودیان در حاشیه افتتاح کلینیک تخصصی بیماران نادر افزود: در این کلینیک که بصورت تخصصی تجهیز شده است از ۸ صبح تا ۱۰ شب همه خدمات در رشته‌های مختلف بصورت رایگان به بیماران نادر ارائه می‌شود.

داودیان با اشاره به تامین دارو برای بیماران نادر افزود: بنا داریم با ۱۰ شرکت جهانی وارد مذاکره شویم و از وزارت بهداشت تقاضا می‌کنیم مجوز واردات دارو برای این بیماران را به ما بدهند.

وی گفت: از طرفی درحال حاضر هم بیماران را به سازمان غذا و دارو یا جمعیت هلال احمر معرفی می‌کنیم تا داروی مورد نیاز را دریافت کنند.

مدیرعامل بنیاد بیماری‌های نادر افزود: مردم برای ارتباط با ما می‌توانند از طریق سامانه اینترنتی بنیاد بیماری‌های نادر یا کلینیک تخصصی بیماران نادر با شماره تماس ۶۴۰۴۵ تماس بگیرند.

705

کد خبر: 828793

وب گردی

وب گردی