تاکید جانشین قائم مقام وزیر کشور بر استفاده از ظرفیت مردمی در مدیریت سواحل

جانشین قائم مقام وزیر کشور در ستاد مرکزی ساماندهی، هماهنگی و نظارت بر سواحل کشور گفت: در مدیریت سواحل باید از تمامی ظرفیت های مردمی استفاده شود.

به گزارش ایسکانیوز، علی ملازاده جانشین قائم مقام وزیر کشور در ستاد مرکزی ساماندهی، هماهنگی و نظارت بر سواحل کشور در این نشست با تاکید بر اینکه برای مقابله با مشکلات سواحل باید به دنبال مدیریت شرایط باشیم گفت: مسدود سازی ورودی سواحل راه حل نیست.
وی افزود: نظارت بر سواحل فوق العاده موثر و اثرگذار است که باید مدنظر دستگاه های متولی باشد.
جانشین قائم مقام وزیر کشور در ستاد مرکزی ساماندهی، هماهنگی و نظارت بر سواحل کشور تاکید کرد: در مدیریت سواحل باید از تمامی ظرفیت های مردمی استفاده شود.
ملازاده همچنین به موضوع حقوق ناجیان غریق اشاره کرد و گفت: وزیر کشور سه الی چهار بار این موضوع را از سازمان برنامه و بودجه پیگیری کردند و قرار است در هیات دولت مطالبه گری شود.
نشست ستاد مرکزی ساماندهی، هماهنگی و نظارت بر سواحل کشور به منظور بررسی راه حل ها برای کاهش تلفات انسانی غرق شدگان، جلوگیری از ورود به مناطق ممنوعه در سواحل برگزار شد.
در این جلسه دستگاه های مختلف عضو از جمله فدراسیون غریق نجات، دادستانی، هلال احمر، اورژانس، وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، پزشکی قانونی، ستاد امر به معروف و نهی از منکر، نیروی انتظامی و سپاه ضمن ارایه راهکار گزارشی از فعالیت های دستگاه مربوطه در خصوص ساماندهی سواحل راه حل های خود را در این زمینه ارایه کردند.

901

کد خبر: 828850

وب گردی

وب گردی