وداع  مردم اهواز با شهیدان علی‌بهار و علی‌پور

همزمان با شهادت امام جواد(ع) آئین وداع با شهید محمدجواد علی‌بهار از شهدای دفاع مقدس دزفول و سردار شهید جان‌محمد علی‌پور از شهدای مدافع حرم اندیمشک در اهواز برگزار شد.

به گزارش ایسکانیوز، آئین وداع با شهید محمدجواد علی‌بهار از شهدای دفاع مقدس دزفول و سردار شهید جان‌محمد علی‌پور از شهدای مدافع حرم اندیمشک در اهواز برگزار شد.

در این برنامه که همزمان با شهادت حضرت جوادالائمه(ع) در حسینیه عاشقان ثارالله اهواز برگزار شد جمعی از مردم شهرهای مختلف کشور از جمله اهواز، کوت عبدالله، شوشتر، دزفول، هفتگل، اندیمشک و باغملک حضور داشتند.

خانواده سردار شهید محمدرضا علیخانی از شهیدان خان‌طومان و یکی از شهدای مدافع حرم شهرستان باغملک نیز در آئین وداع با شهید محمدجواد علی‌بهار از شهدای دفاع مقدس دزفول و سردار شهید جان‌محمد علی‌پور از شهدای مدافع حرم اندیمشک شرکت کردند و یاد این شهیدان را گرامی داشتند.

همچنین در این برنامه خانواده شهید عبدالکریم اصل‌غوابش و خانواده شهید حمیدرضا فاطمی‌اطهر 2 تن از شهدای مدافع حرم اهواز نیز حضور داشتند و به شهید محمدجواد علی‌بهار از شهدای دفاع مقدس دزفول و سردار شهید جان‌محمد علی‌پور از شهدای مدافع حرم اندیمشک ادای احترام کردند.

خانواده شهیدان محمود و ابوالقاسم خادم سیدالشهدا از شهدای دفاع مقدس شوشتر و خانواده شهید حسین توکل نیز در آئین وداع با این 2 کبوتر خونین‌بال شهید محمدجواد علی‌بهار و سردار شهید جان‌محمد علی‌پور شرکت کردند.

در حاشیه این برنامه ابوذر علیخانی، فرزند سردار شهید محمدرضا علیخانی از شهیدان خان‌طومان و یکی از شهدای مدافع حرم شهرستان باغملک به خبرنگار تسنیم گفت: خیلی خوشحالم که خداوند متعال بار دیگر به بنده توفیق داد در تا همزمان با شهادت امام جواد(ع) در مراسم شهیدان شرکت کنم.

وی افزود: همه ما زندگی خود را مدیون شهیدان هستیم فرقی هم ندارد چه شهدای دفاع مقدس که جوان شهید محمدجواد علی‌بهار از آنان است و چه شهدای مدافع حرم که یکی از آنها سردار شهید جان‌محمد علی‌پور است.

فرزند سردار شهید محمدرضا علیخانی تصریح کرد: امیدوارم خداوند متعال به همه ما جوانان توفیق دهد که رهرو خوبی برای شهدای دفاع مقدس و شهدای مدفع حرم باشیم.

منبع: تسنیم

901

کد خبر: 828907

وب گردی

وب گردی