در سال تحصیلی جدید افزایشی در نرخ کرایه سرویس مدارس اعمال نمی شود

عضو هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر تهران گفت: لایحه افزایش نرخ کرایه سرویس مدارس در ماه‌های اخیر از سوی شهرداری تهران به شورای شهر نیامده و علت آن نیز این است که امسال برنامه‌ای برای افزایش نرخ کرایه سرویس مدارس نداشته ایم.

به گزارش ایسکانیوز و به نقل از میزان عضو هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر تهران گفت: شورای چهارم شهر تهران برنامه‌ای برای افزایش نرخ کرایه سرویس مدارس در سال تحصیلی آینده نداشته است.

ابوالفضل قناعتی گفت: لایحه افزایش نرخ کرایه سرویس مدارس در ماه‌های اخیر از سوی شهرداری تهران به شورای شهر نیامده و علت آن نیز این است که امسال برنامه‌ای برای افزایش نرخ کرایه سرویس مدارس نداشته ایم.

وی افزود: اعضای کمیسیون عمران شورای چهارم شهر تهران به گونه‌ای برنامه ریزی کرده اند که در سال تحصیلی جدید افزایشی در نرخ کرایه سرویس مدارس اعمال نشود.

عضو هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به افزایش نرخ کرایه سرویس مدارس در سال ۹۵ اظهارکرد: سال ۹۵ میزان نرخ کرایه سرویس مدارس به میزان قابل توجهی افزایش داشت و به همین خاطر تصمیم گرفته شد در سال ۹۶ افزایش جدیدی در نظر گرفته نشود.
قناعتی با بیان اینکه " شورای پنجم در صورت صلاح دید می‌تواند نرخ کرایه سرویس‌های مدارس را افزایش دهد" خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه هنوز تا آغاز سال تحصیلی جدید فرصت باقی است، ممکن است اعضای شورای پنجم تصمیمات جدیدی را در رابطه با کرایه سرویس مدارس اتخاذ کنند.
وی ادامه داد: در صورتی که وزارت آموزش و پرورش درخواست جدیدی به شورای شهر تهران ارائه دهد و بخواهد بهای سرویس مدارس افزایش یابد، شورای پنجم می‌تواند برای افزایش کرایه‌ها برنامه ریزی کند.
عضو هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به فرصت اندک شورای پنجم برای تصمیم گیری در رابطه با کرایه سرویس مدارس گفت: در صورتی که قرار باشد کرایه سرویس مدارس افزایش پیدا کند، شورای پنجم باید در شهریور ماه افزایش‌ها را اعلام کند، زیرا پس از بازگشایی مدارس این کار ممکن نیست.
قناعتی در رابطه با روند پرداخت کرایه‌های سرویس مدارس به رانندگان اذعان کرد: شرکت‌هایی که رانندگان سرویس مدارس با آن‌ها در ارتباط هستند زیر نظر سازمان تاکسیرانی فعالیت کرده و کرایه‌ها نیز پس از اختصاص بخشی به سازمان تاکسیرانی و بخش دیگری به شرکت در نهایت در اختیار راننده سرویس مدرسه قرار می‌گیرد.

705

کد خبر: 828996

وب گردی

وب گردی