ارتباطات حقوقی و قضایی کشور در طول چهار سال گذشته ارتقاءِ قابل قبولی  داشت

وزیر سابق دادگستری در حوزه حقوق کودک که برای همه جوامع جدی است برای بیش از 30 دستگاه شرح وظایف در حوزه حقوق کودک تشریح و ابلاغ شد.

به گزارش ایسکانیوز و به نقل از میزان، حجت‌الاسلام والمسلمین پورمحمدی وزیر سابق دادگستری در مراسم معارفه علیرضا آوایی به عنوان وزیر دادگستری دولت دوازدهم اظهار کرد: سعی بنده بر انجام درست وظایف، ابتکار، تحول و منشا اقدامات نو بوده است و فکر می کنم در این دوره وزارت دادگستری و تعزیرات با رویکرد متفاوت و تاثیر گذاری در حد و اندازه ظرفیت‌های قانونی انجام داد.

وی افزود: سازمان تعزیرات را با یک سازمان فعال تر و جدی تر در صحنه سالم سازی محیط کسب و کار وارد کردیم و به جامعه شناساندیم و رسانه ها نیز در راستای معرفی بهتر تلاش زیادی کردند.

وزیر سابق دادگستری تصریح کرد: در حوزه وزارت دادگستری در بخش ضد فساد به تعریف های روشنتری رسیدیم و گزارش های بین المللی و ملی در این راستا تولید شد.

حجت الاسلام و المسلمین پورمحمدی بیان داشت: کمیته متناظر تشکیل شد و استانداری هم تلاش و همکاری خوبی کردند.

وی بیان داشت: در حوزه بین الملل یک رویکرد بهتر و قوی تر داشتیم و خوشبختانه ارتباطات حقوقی و قضایی کشور ارتقا قابل قبولی پیدا کرد و در طول چهار سال همکارانم در وزارت دادگستری تلاش بسیار زیادی انجام دادند که وظیفه دارم در اینجا از همه آنها تشکر کنم.

وزیر سابق دادگستری ادامه داد: امروز نزدیک 40 سال از عمر شریف این نظام می گذرد و حضور مردم در عرصه‌های مختلف موجب مباهات است و باید به این ملت افتخار کنیم.

وی گفت: خبرنگاری از من پرسید به خودت چه نمره‌ای می‌دهی گفتم من به خودم نمره خوبی نمی‌دهم، هر قدر هم خلاق و مبتکر باشیم ما مدیران خیلی بدهکار مردم هستیم و به لطف خدا و گذشت مردم نیازمندیم.

705

کد خبر: 829009

وب گردی

وب گردی