38 مدرسه فعال تهران تا پایان مرداد بازسازی شدند

قائم مقام شهرداری منطقه 11تهران  گفت: با پیگیری های اداره آموزش و مشارکت شهروندی 38 مدرسه  فعال در بخش مرکزی پایتخت تا پایان مرداد ماه بازسازی شدند.

به گزارش ایسکانیوز وحید محمدی ضمن اعلام این خبر در ارتباط با فرآیند نوسازی مدارس در منطقه 11 افزود: با توجه به ضرورت و اهمیت نوسازی مدارس از سوی اداره آموزش و مشارکت شهروندی در سال جاری طی اعلام فراخوان به مدیران و ذی ربطان 119 مدرسه فعال در منطقه 11؛ از آن ها خواسته شد تا درخواست های خود را در ارتباط با نیازهای عمرانی مدارس اعلام کنند که از بهمن ماه سال گذشته به مدت 3 ماه این درخواست ها دریافت و در بانک اطلاعات عمرانی مدارس منطقه ثبت شد.

محمدی ادامه داد: پس از بررسی این درخواست ها در کمیته آموزش منطقه 11 با توجه به شاخص های مورد نظر شهرداری برای نوسازی مدارس؛ 38 مدرسه انتخاب و 6 میلیارد ریال اعتبار برای بازسازی این مدارس اختصاص داده شد.

قائم مقام شهرداری منطقه 11 همچنین در ارتباط با اقدامات انجام شده برای بازسازی مدارس گفت: از ابتدای تیر ماه سال جاری عملیات عمرانی در این 38 مدرسه آغاز شد که شامل استحکام بخشی ابنیه و سازه،نازک کاری،سفت کاری،رنگ آمیزی،ایزوگام و آسفالت می شود.

700

کد خبر: 829080

وب گردی

وب گردی