سازمان غذا و دارو تنها از توزیع محصولات بدون مجوز جلوگیری می‌کند

یک مقام مسئول در سازمان غذا و دارو گفت: از نظر ما هر محصولی که توسط سایت 5040 عرضه می‌شود در صورت داشتن مجوزهای وزارت بهداشت و سازمان غذا و دارو بلامانع است و مقصود ما تنها محصولات بدون مجوزهای قانونی است.

به گزارش ایسکانیوز و به نقل از فارس ،یک مقام مسئول در سازمان غذا و دارو در ارتباط با نامه صادر شده این سازمان درباره محصولات شرکت 5040 گفت: این نامه درباره یک محصول مشخص صادر شده و کلیات محصولات مربوط به این سایت بلامشکل است.

کبری ناصری معاونت غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی بیرجند در خصوص نامه منتشر شده از سوی وی در فضای مجازی در ارتباط با محصولات 5040گفت: این نامه صرفا یک نامه داخلی و اداری بود و جنبه اطلاع رسانی عمومی نداشته و انتشار آن در فضای مجازی غیرقانونی است.

وی در خصوص محصول شرکت آریا روناک که در نامه به عنوان غیر مجاز معرفی شده بود گفت: در این نامه ما بر یک محصولات عرضه شده توسط این سایت با یک برند تجاری خاص اشاره داشتیم که مراتب را به مدیران این شرکت ابلاغ کردیم.

این مقام سازمان غذا و دارو گفت: سازمان غذا و دارو در حالی‌که با موارد تخلف و مشکل ساز برای سلامت مردم برخورد می‌کند، همیشه پشتیبان عرضه محصولات سلامت محور با کیفیت و دارای مجوز نیز بوده و هست.

وی در پایان گفت: اطلاع رسانی در خصوص غیرمجاز بودن محصولات اگر جنبه عمومی داشته باشد توسط روابط عمومی سازمان غذا و دارو مطرح خواهد شد و مردم باید صرفا از این طریق اخبار دقیق و صحیح را دریافت کنند و نباید به برخی مسائل تخریبی و هدفمندی که در فضای مجازی منتشر می‌شود اهمیت داد.

پیش از این محمد بختیاری مدیر بازاریابی و فروش شرکت ۵۰۴۰ با اشاره به این نکته که این شرکت تاکنون هیچ محصولی خارج از روند قانونی به مشتری عرضه نکرده است، گفت: همه محصولات ما روال قانونی کسب مجوز را طی کرده و بر مبنای استانداردهای سازمان غذا و داروی وزارت بهداشت حرکت کرده است.

705

کد خبر: 829145

وب گردی

وب گردی